کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مطالبه خانوده معظم شهداي اردل؛

مسئولين نسبت به بازسازي و مسقف نمودن گلزار شهدا اقدام کنند

1 آبان 1398 ساعت 8:54

جمعي از خانواده هاي معزز شهداي شهر اردل از وضعيت نامناسب فضاي گلزار شهداي شهر اردل گلايه و ابراز ناراحتي نمودند و از مسئولين خواستند براي باز سازي آن اقدام کنند.


به گزارش جهانبين نيوز؛ گلزار شهدا بهترين مکان براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و فعاليت هاي فرهنگي است  اما اين مکان مقدس در شهرستان اردل به دليل مسقف نبودن کمترين فعاليت هاي فرهنگي در آن انجام مي شود و اين روز ها هم به دليل سهل انگاري پيمانکار  در بازسازي گلزار شهدا شاهد فرسوده شدن سنگها و شکسته شدن آنها هستيم.
 



حسين بابادي برادر سردار شهيد اکبر بابادي در گفتگو با خبرنگار جهانبين نيوز اظهار داشت: گلزار شهداء مکاني  برای بهتر شناخته شدن شهدا برای جوانان است که آن ها بتوانند انس پاک و با معرفتي را با شهداء داشته باشند.

بابادي افزود: گلزار شهداي شهر اردل به روال گلزارهاي شهداي ديگر، حتي به گفته رهبر معظم انقلاب که انتقاد نمودند که چرا گلزار شهداي ما همه به يک سبک و سيستم درست شدند بايد بگويم گلزار شهداي شهر اردل، همزمان با ساير گلزار شهداي ديگر بازسازي  ولي متاسفانه  از مصالح مرغوب و درجه يک استفاده نشد که در حال حاضر  شاهد فرسوده شدن سنگها و شکسته شدن آنها هستيم که متاسفانه مسئولین تا کنون پیگیر این طرح نبودند .

وی افزود: گلزار شهدا اردل به سبکی که در تمام شهر ها اجرا شده است صورت نگرفته و این خود اعتراض خانواده شهدا را به صدا درآورده است.

 وي با اشاره به اینکه  گلزار شهدا اردل مسقف نیست و این خود معضلی بوده که هم در تابستان و هم در زمستان خانواده ها را با مشکل مواجه کرده است بیان داشت: شکسته و فرسوده شدن سنگ قبر شهدا گواه همین حرف است.
 

 گوهر کياني مادر شهيد خداداد ميرزازاده  ضمن گلايه از مسئولين شهرستان در خصوص سهل انگاري به بازسازي گلزار شهداي اردل گفت: گلزار شهداي شهر اردل فاقد سقف بوده و ما در زمستان و تابستان در اين مکان مشکل داريم و در همین راستا از مسئولین درخواست داریم که هرچه سریعتر نسبت به مسقف کردن این مکان اقدام لازم را به عمل آورند.

محسن رجب زاده برادر شهيد محمد رجب زاده هم در اين خصوص گفت:  ما به نمايندگي از طرف خانواده شهداي شهر اردل،خواسته و خواهان بازسازي و مرمت گلزار شهداي شهر اردل را داريم،اعم از مسقف يا مرمت فضاي موجودبايد اشاره شود که گلزار شهداي شهر اردل داري 30 شهيد مي باشد که در آن زمان با توجه به جمعيت کم شهر اردل، ۳۰ شهيد تقديم انقلاب اسلامي شد و در حال حاضر وضع فعلي گلزار شهداء، زيبنده شهداء و جامع شهيد پرور ما نيست، انتظار داريم از مسئولين و عوامل مربوطه که همکاري و همراهي را با خانواده شهيدان شهر اردل در خصوص مرمت و بازسازي اين گلزار شهداء داشته باشند.
 
علي قنبري رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان اردل در اين خصوص در گفت و گو با خبرنگار جهانبين نيوز اظهار داشت: افتخار اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران اين است که در خدمت شهدا،خانواده هاي شهدا و جانبازان مي باشد.

قنبري با اشاره به مطالبه خانواده هاي شهداي شهر اردل اظهار داشت: مرمت گلزار شهداي شهر اردل يکي از خواسته هاي ما هم بود که پيگير بوديم  10 ميليون   تومان در اين خصوص تخصيص داده شد رنگ آميزي نرده ها درب هاي ورودي و خروجي انجام شده و براي مرمت حياط و سنگ هاي فرسوده هنوز اقدامي صورت نگرفته که آن هم به عهده شهرداري شهر اردل مي باشد و به گفته شهردار محترم مرمت گلزار شهدا در کوتاه ترين زمان ممکن انجام خواهد شد.

انتهاي پيام/570ه
 


کد مطلب: 43105

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/43105/مسئولين-نسبت-بازسازي-مسقف-نمودن-گلزار-شهدا-اقدام-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir