۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۶
کد مطلب : ۴۲۵۴۰
گریه های بی پایان در ورزش بام ایران/

مرثیه نماینده فوتسال استان/ امید های ناامید/ حمایت های لازم از تیم پیام اردل انجام نمی شود

شهرستان اردل با غناي استعدادي بالا در زمينه فوتسال هميشه براي استان افتخار آفرين بوده است و اين روز ها براي افتخار آفريني درمسابقات رده سني اميد کشور چشم انتظار مساعدت مسئولين ورزشي استان و شهرستان است.
مرثیه نماینده فوتسال استان/ امید های ناامید/ حمایت های لازم از تیم پیام اردل انجام نمی شود
به گزارش جهانبین نیوز، شهرستان اردل از جمله شهرستان هاي استان چهارمحال وبختياري  است که سابقه زيادي در حوزه ورزش دارد و ورزشکاران اين شهرستان در طي سالهاي گذشته موفقيت هاي بزرگي براي اين شهرستان کسب کرده اند که متاسفانه از چشم مسئولان ورزش استان و شهرستان مغفول مانده است.
 

کورش ريسي اردلي رئيس هيئت فوتبال شهرستان اردل در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تشکر از کمک هاي مسئولين ورزش  استان و شهرستان اظهار داشت: تيم پيام اردل نماينده استان چهارمحال وبختياري در مسابقات رده سني اميد کشور مي باشد و اعتباراتي که براي کمک به اين تيم در نظر گرفته شده بسيار ناچيز است.

رئيسي افزود:شهرستان اردل يکي از شهرستان هاي محروم استان مي باشد و ورزش دوستان در اين منطقه حتي قدرت خريد لباس ورزشي و امکانات ورزشي مثل توپ را هم ندارند که نياز هست مسئولين ورزشي به اين منطقه توجه ويژه اي داشته باشند.

وي بيان کرد:سالن کوثر شهرستان اردل که قرار است مسابقات اميد کشور در آنجا برگزار شود مي بايست بودجه  تخصيص داده شود تا معايب سيستم روشنايي،تهويه و سرويس هاي بهداشتي آن نير برطرف شود.

علي ميراحمدي هفت پيراني مربي تيم پيام دزپارت اردل (در رده سني) اميد  هم در همين خصوص اظهار داشت: حدود دو ماهي هست که در رده سني اميد مشغول به فعاليت هستيم و از مسئولين خواهشمنديم کمک مالي بيشتري نمايند با توجه به اينکه ميزبان رده سني اميد در کشور هستيم تا هم بتوانيم با قدرت بيشتري در اين مسابقات شرکت نماييم و هم ميزبان خوبي در برگزاري اين مسابقات در کشور باشيم...

علي انصاري سرمربي تيم پيام دزپارت اردل در ادامه گفت: درخواست همکاري و کمکهاي مالي بيشتري را از مسئولين استاني و شهرستاني براي کمک به تيم پيام اردل داريم .

انصاري افزود:انتظار داريم مسئولين ورزشي استان و شهرستان رفع ايرادات سالن  ورزشي فوتسال کوثر اردل را در اولويت برنامه هاي ورزش داشته باشند تا بتوانيم نماينده خوبي در استان براي برگزاري اين مسابقات کشوري باشيم.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۹:۲۷

27 Dec 2019