۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۴۲۰۶۰
جهانبين نيوز گزارش مي دهد/

از یلدا تا بهار!/انتظار برفی کارگران شهرداری اردل به روزهای داغ بهار رسید!/سفره سحر و افطار خالی است، علی برکت الله!

کارگران شهرداري شهر اردل 6 ماه است که حقوق نگرفتند و اين روزها براي اينکه بيش از اين شرمنده خانوادهايشان نشوند از شهردار شهر اردل خواستار دريافت حقوق معوقه خود شدند.
از یلدا تا بهار!/انتظار برفی کارگران شهرداری اردل به روزهای داغ بهار رسید!/سفره سحر و افطار خالی است، علی برکت الله!
به گزارش  جهانبین نیوز، کارگران شهرداري شهر اردل  6 ماه است که حقوق نگرفتند و اين روزها براي اينکه بيش از اين شرمنده خانوادهايشان نشوند از شهردار شهر اردل خواستار دريافت حقوق معوقه خود شدند.


خسرو رئيسي يکي از کارگران شهرداري شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار داشت: 6 ماه است که حقوق و مزاياي خود را دريافت نکرده ايم که در اين مدت فشارهاي سنگيني به ما و خانواده هايمان وارد شده و زندگي براي ما بسيار رنج آور و سخت است.

رئيسي اظهار کرد: آيا مسئولان مي توانند خود را جاي ما قرار بدهند، ما شرمنده خانواده هايمان هستيم، از مسئولان عاجزانه مي خواهيم که به فردياد ما برسند .

وي افزود: ديگر اعتمادي به قول هاي شهردار نداريم چون بارها وعده هاي دروغين به ما داده اند .

محمد مرادي يکي ديگر از کارگران شهرداري شهر اردل اظهار داشت: نزديک به شش ماه است که حقوق نگرفتيم و هر بار که براي دريافت دستمزدمان اقدام مي کنيم به ما مي گويند که  اعتبار نيست و تا زماني که اعتبار ندهند، از حقوق خبري نيست!!

ارژنگ صالحي  کارگر ديگري که خود را پدردو فرزند مدرسه معرفي مي کند، در طول شش ماه گذشته از بس که براي گذران زندگي از اين و آن قرض کرده است، ديگر روي مواجهه شدن با دوستان، آشناها و خانواده ام را ندارم!

وي افزود: هيچ کس به فکر کارگران شهرداري شهر اردل نيست و به هرجا که مراجعه کرديم به در بسته خورديم!

به گزارش جهانبین نیوز ؛ انتظار مي رود شهرار شهر اردل در پرداخت حقوق کارگران تصميم جدي گرفته و به زودي  حقوق معوق آنهارا پرداخت کنند.

شايد يادآوري اين سيره پيامبر (ص) که قبل از خشک شدن عرق کارگر، دستمزدش را مي داد، خالي از لطف نباشد که با اين قشر زحمتکش که به قول خودشان به هيچ جا هم وصل نيستند چطور بايد برخورد کرد.

انتهاي پيام/570ه
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۸:۴۵

27 Dec 2019