۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۴۱۴۳۰
در جشنواره تئأتر فجر؛

همه برای یکی، یکی برای همه/گروه خورشید چو خورشید درخشید

بانوی چهارمحالی در سی‌و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر افتخارآفرید.
همه برای یکی، یکی برای همه/گروه خورشید چو خورشید درخشید
به گزارش جهانبین‌نیوز، از حدود 20 سال از نقش‌آفرینی تئاتر چهارمحال و بختیاری در سطح ملی و جشنواره‌های بین‌المللی  میگذرد و به گمان می رود  آخرین باری که خانواده تئاتر چهارمحال و بختیاری از افتخارآفرینی بچه‌های گروه تئاتر این استان خوشحال شدند و لبخندی از سر رضایت بر لب‌هابشان نشست، در حوالی سال های 76 بوده است.

طی 20 سال اخیر هنرمندان خوب استان علی‌رغم تمام مشکلات، به سختی در بخش‌های مختلف تئاتر فجر حضور به عمل می‌آوردند اما به ندرت و گاهی غیرممکن بود که نمایشی از استان ما در بخش اصلی  جشنواره تئاتر  فجر به روی صحنه برود.

امیربهاور اکبرپور، کارگردان جوان استان چهارمحال و بختیاری  و گروهش دم مسیحایی در کالبد نیمه جان تئاتر استان بودند و از همان ابتدای تشکیل گروه و با میانگین سنی بسیار کم  و با تلاش شبانه روزی خود، پله‌های ترقی را طی نمودند و با حضور در جشنواره‌های استانی، منطقه‌ای، ملی  و بین‌المللی و کسب جوایزو افتخارت متفاوت درعرصه‌های مختلف همیشه خوش درخشیدند.

نمایش حاشا به عنوان اولین اثر این گروه دری به دنیای جدیدی از تعریف همه از تئاتر و یا چون کتاب ناخوانده‌ای از شکل اجرای تئاتر در فضای حرفه‌ای تئاتر بود و  و در سال بعد نمایش یک به علاوه دو، همانند نمایش قبلی خوش درخشید و موفقیت‌های بسیاری در راه پر فراز و نشیب خود کسب کرد.

نمایش آنشرلی با موهای خیلی قرمز به قلم فراز مهدیان دهکردی و به کارگردانی امیربهاور اکبرپور دهکردی و با حضور و اجرا در بخش اصلی جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ، اتفاقی دلچسب و رضایت‌بخش برای استان چهارمحال و بختیاری بود که کسب تندیس بهترین بازیگر زن در بخش ایران یک، توسط بانوی چهارمحالی «خانم آرزو عبدالهی » هیجان و شگفتی این اتفاق شیرین را صد چندان کرد.

آری مزد تلاششان را گرفتند ، با همه اتفاقات و مشکلات پیش رو جنگیدند بدون آنکه پا پس بکشند؛

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای خانواده تئاتر استان چهارمحال و بختیاری

انتهای پیام/1029ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۸:۳۵

27 Dec 2019