۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۴۱۲۷۰
اينجا شهدا گمنام‌ترند

شهداي گمنام در اردل گمنام‌تر شده‌اند

قطع روشنايي تپ نورالشهدا،شهداي گمنام شهر اردل را گمنام تر کرد.
شهداي گمنام در اردل گمنام‌تر شده‌اند
به گزارش جهانبین نیوز؛ يادمان‌هاي شهدا در هر شهر نقش يادآوري، پاسداشت و استمرار بخشي تاريخ پر افتخار مردم ايران اسلامي را دارند و مي توانند به عنوان يک پتانسيل فرهنگي به صورت قرارگاه و پاتوقي براي مردم هر منطقه عمل کنند . تا دل‌ها را روانه ياد شهدا کنند.

يادمان‌هاي شهدا تداعي کننده خاطرات وطن پرستي و ارزش‌هاي مقاومت ، ايثار و شهادت در جامعه اسلامي ايرانند . اين مکان هاي مقدس براي تجديد ميثاق با شهدا، الگوسازي براي نسل جوان و شکوه جايگاه رفيع جهاد و شهادت است . زيرا عزت و سربلندي امروز جامعه اسلامي در سايه رشادت‌هاي شهدا حاصل شده و شهدا به خاطر حفظ دين و امنيت کشور ، از جان خود گذشتند. حال وظيفه ماست تا با بر پايي يادمان ها _ ياد و خاطراتشان را گرامي بداريم و نگذاريم گرد فراموشي بر نام بلندشان فرو نشيند.


صالحي يکي از رزمندگان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز در اين خصوص گفت: همان طور که مقام معظم رهبري فرموده‌اند که شهدا امامزاده‌ گان ما هستند مسئولين شهرستان اردل بايد به اين مکان مقدس اهميت بيشتري دهند و نگذارند گمنامتر شوند.

وي که براي زيارت قبور شهدا آمده بود گفت: مکاني براي نشستن و حتي آبي براي وضو گرفتن در اين تپه وجود ندارد و بهتر است مسوولان هرچه زودتر اين يادمان را درست کنند و برنامه‌اي فرهنگي را اينجا برگزار کنند.

اين جانباز ۸ سال دفاع مقدس ضمن گلايه از مسئولين شهرستان اردل در خصوص خاموشي چراغ هاي گلزار شهداي گمنام شهر اردل گفت:روشنايي گلزار شهداي گمنام شهر اردل چند ماهي است که خاموش شده، در اين تاريکي بارها مشاهده شده که تعدادي افراد معتاد سر قبر شهدا به دليل باز بودن فضا و تاريک بودن محل اقدام به استعمال مواد مخدر کرده آن هم با موتورسيکلتي که کنار قبر شهدا پارک مي شود.

اميد است تا مسئولان مربوطه با وحدت نظر و تعامل و با نگاه به وسعت بي انتهاي از خودگذشتي شهدا و خانواده هاي آنان، هر چه سريع تر به غربت شهداي گمنام شهر اردل پايان دهند.

در جامعه‌ شهيدپرور که آسودگي و پيشرفت ما مرهون خون هزاران شهيد است؛ ديدن چنين اتفاقاتي ذهن هر شهروندي را آشفته مي‌سازد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۷:۱۸

27 Dec 2019