۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۳۹۵۴۷
چراغ راهنمایی اردل همچنان در خواب

خاموشي چراغ راهنمايی اردل و سردرگمي رانندگان/شوراي ترافيک چاره‌اي بیاندیشد

تنها چراغ قرمز شهر اردل اين روزها در خاموشي به سر مي‌برد که اين امر باعث ایجاد ترافيک و بی‌نظمي در شهر شده است.
خاموشي چراغ راهنمايی اردل و سردرگمي رانندگان/شوراي ترافيک چاره‌اي بیاندیشد
به گزارش جهانبین نیوز، چراغ‌های راهنمایی از مهم‌ترین ابزارها برای تامین نظم و امنیت در سطح شهرها هستند، این چراغ‌های هشداردهنده هستند که سيستم ترافيک را به خوبي کنترل مي‌کنند و تردد در سايه چراغ هاي هشداردهنده امن و بي‌خطر خواهد بود.


در شهر اردل نيز اين چراغ‌هاي هشداردهنده و چشمک‌زن تنها در مرکز شهرديده مي‌شود که متاسفانه يک ماهي است قطع و وصل مي‌شوند و در برخي ساعت هم کاملا در خاموشي به سر مي‌برند که باعث ایجاد بي‌نظمي و ترافيک در مرکز شهر مي‌شود.


با توجه به افزايش روزافزون وسايل نقليه و تمايل بيشتر مردم در استفاده از وسايل شخصي، ترافيک در شهرهاي کوچک‌تر نيز به يک معضل تبديل شده است که شهر اردل نيز از اين قاعده مستثنا نبوده و براي کنترل ترافيک در آن بخصوص در ساعات خاصي از روز در مکان‌هاي پرترافيک مانند تنها چهارراه‌ شاهد نصب چراغ‌ راهنمايي بوده‌ايم که روزانه دو الي سه ساعت خاموش و در اکثر مواقع و به‌ویژه شب‌ها در خاموشي کامل به سر مي‌برند، اين مشکل باعث ایجاد بي‌نظمي و تصادفات بسیاری در شهر اردل مي‌شود.

ناگفته نمایند در طول روز با وجود پليس در اين چهارراه کمي قوانين رعايت مي‌شود و رانندگان به ترتيب راه خود را ادامه مي‌دهند، اما در شب و هنگامي که پليس در اين چهارراه حضور ندارد، هر راننده‌اي که زرنگ‌تر است مي‌تواند زودتر حرکت کند و در واقع بي‌نظمي به اوج مي‌رسد.

مي‌طلبد تا تصادفي در اين چهارراه ايجاد نشده و مسئولين مربوطه هرچه سريع‌تر نسبت به تعمير و يا تعويض و رفع مشکل اين چراغ راهنمايي اقدام نمايند.

نقص فنی مشکل اصلی چراغ راهنمایی اردل است

مسلم اسماعيل زاده شهردار شهر اردل درخصوص اين مشکل گفت: مشکل قطع و وصل چراغ راهنمايی شهر اردل نقص فني است که به دليل نبود اعتبار تاکنون رفع نشد.



وی افزود: اين مشکل در شوراي ترافيک شهرستان اردل نيز مطرح شد و ان‌شاالله به زودي اعتباري براي آن در نظر گرفته مي‌شود و برطرف خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۵:۱۴

10 Jan 2020