۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۸۶۲۹
گلايه جوانان روستاي گندمکار از عدم تحقق وعده هاي انتخاباتي

احداث سالن ورزشي در بوته قیل و قال تبليغات انتخاباتی آقای نماینده!

علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در شعارهاي انتخاباتي و چندين مراسم قول احداث سالن ورزشي را به جوانان روستاي گندمکار دادند که اين وعده در حد شعار باقي ماند و باعث گلايه مندي جوانان اين روستا شد.
احداث سالن ورزشي در بوته قیل و قال تبليغات انتخاباتی آقای نماینده!
به گزارش جهانبین نیوز صبح امروز برخي از جوانان روستاي گندمار از توابع بخش ميانکوه شهرستان اردل طي تماس تلفني با پايگاه خبري تحليلي هفت چشمه از وعده هاي بدون عمل علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار ابراز گلايه کردند و خواستار پيگيری مطالباتشان شدند که در همين راستا خبرنگار هفت چشمه به اين منطقه رفته و از نزديک با برخي از جوانان گفت و گويي ترتيب داده است.



پيام مرادي يکي از جوانان روستاي گندمکار در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: روستاي گندمکار از کمترين امکانات رفاهي و ورزشي محروم است و احداث سالن ورزشي مهمترين مطالبه جوانان اين روستا از علي کاظمي نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار بوده که ايشان اين وعده را در شعارهاي انتخاباتي و چند باري هم حضوري در جمع مردم قول دادند اما تاکنون هيچ اقدامي در اين راستا صورت نگرفت و اين وعده هاي توخالي باعث گلايه مندي جوانان اين منطقه شد.



تورج قيصري يکي ديگر از جوانان با استعداد ورزشي روستاي گندمکار گفت:علي کاظمي نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار فقط وعده سرخرمني به جوانان روستاي گندمکار داد.

قيصري افزود: به دليل نبود سالن و زمين مناسب ورزشي رباط پاهایم مشکل ساز شدند و ديگر توان ورزش کردن را ندارم و از نماينده محترم خواستارم که به وعده اي که به جوانان اين روستا داديد عمل کنيد نه اينکه فقط شعار دهيد.




برخي از دانش آموزان روستاي گندمکار نيز در اين خصوص اظهار داشتند: ما تنها انتظارمان از نماينده مردم شهرستان هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار احداث سالن ورزشي است که ايشان بارها اين وعده را به جوانان دادند و نگذارند به فراموشي سپرده شود.

روستاي گندمکار از توابع بخش ميانکوه شهرستان اردل مي باشد که از کمترين امکانات ورزشي محروم هستند و حتي يک زمين ورزشي مناسبت در اين روستا وجود ندارند که جوانان اين روستا بتوانند فعاليت ها ورزشي خود را در آنجا انجام دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۷:۳۰

3 Jan 2020