۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۷۳۴۱

جامعه بدون حضور بسيج حامعه اي پوچ و تهي است

سخنران همایش 5آذر بسیجیان شهرستان کیار گفت: بسیج مدافع کشور و الگوی دفاعی دیگر کشورهاست.
جامعه بدون حضور بسيج حامعه اي پوچ و تهي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار همزمان با ۵آذر ماه سالروز تشکيل بسيج مستضعفين به دستور بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني قدس سره الشريف همايش "شکوه مقاومت" با حضور گروهان هاي بسيجي از سراسر شهرستان کيار در حسينيه ابوالفضل عليه السلام شلمزار برگزار شد.

در اين همايش که با حضور مسئولان ادارات و نهادهاي شهرستان کيار، فرماندهان نظامي و انتظامي، بسيجيان از پير و جوان و خواهرا و بردار تشکيل شد پس از اداي احترام به مقام شامخ شهدا انقلاب اسلامي و ۸سال دفاع مقدس و خير مقدم جانشين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان کيار به حضار حجت الاسلام دکتر خسروي دقايقي در خصوص بسيج، اهميت بسيج، دستآوردهاي بسيج و ...به ايراد سخن پرداخت.

وي گفت: نقش سازنده بسيج و آثار مثبت خضور بسيج در جامعه اسلامي ايران بر هيچ کسي پوشيده نيست و جامعه بدون فرهنگ بالنده بسيجي جامعه اي پوچ و تهي است.

حجت الاسلام خسروي افزود: يکي از برکات بسيج اين است که توانست خود را به عنوان الگويي موفق به ديگر کشور ها موفق نمايد و يکي از افتخارات بسيج اين است که حشد الشعبي در عراق و لشکر فاطميون افغانستان با الگو گيري از اين نيروي مردمي و مقدس ايجاد شده اند و است و اين باعث افتخار ماست.

سخنران همايش روز بسيج شهرستان کيار در ادامه سخنان خود با دعوت از همگان به اتحاد و همدلي گفت در جامعه کنوني ما که دشمنان از همه سو براي آسيب رساني بدان شمشيرهايشان را تيز کرده و از رو بسته اند بايد با اتحاد خود محور رهبري و اطاعات از فرامين رهبر عزيزمان به صورت نيرويي واحد و يد واحده در گسترش و تقويت نيروي بسيج بکوشيم و از اين دسته بندي ها و گروه بندي ها پرهيز کنيم تا کشورمان موفق و از آسيب ها و شيطنت هاي دشمنان در امان بماند.

در پايان همايش دقايقي بسيجيان شهرستان کيار به مناسبت شهادت حضرت امام حسن عسگري به عزاداري پرداختند.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۷:۱۷

31 Dec 2019