۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۷۱۲۲

نمي گذاريم هموطنان زلزله زده احساس تنهايي کنند

جوانان اردلی با ارسال کمک هاي مردمي گفتند: با ارسال کمک‌هایمان آلام زلزله زدگان را تسکين مي دهيم، کمک به زلزله زدگان وظيفه هر شهروند ايراني است، نمي گذاريم هموطنان زلزله زده احساس تنهايي کنند.
نمي گذاريم هموطنان زلزله زده احساس تنهايي کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، با توجه به حجم خسارات ناشي از زمين لرزه در استان کرمانشاه، ايستگاه هاي جمع آوري کمک هاي مردمي در چهار راه نماز شهر اردل برپا شد و مردم کمک هاي نقدي و غيرنقدي خودشان را براي زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کردند.

جواد نصيري از جوانان امداد گر جمعيت هلال احمر شهرستان اردل در حاشيه مراسم جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي براي زلزله زدگان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اظهار کرد: خوب است که جوانان در اين مراسم دور هم جمع شدند و براي کمک به هموطنان خود از هيچ تلاشي دريغ نمي کنند.
نصيري افزود: اميدوارم که مردم با کمک رساني و دعاي خيرشان بتوانند حداقل کمي از مشکلات مردم زلزله زده کرمانشاه را حل کنند.

وي بيان کرد: کمک به زلزله زدگان اين روز ها يک وظيفه است که در اين راستا جوانان شهرستان اردل پيشگام بودند.

عباس خليلي اردلي عضو سابق شوراي اسلامي شهر اردل نيز اظهار کرد:مردم ولايتمدار شهرستان اردل با اهداي کمک هاي نقدي و غير نقدي سعي دارند تا از آلام هموطنان خود در کرمانشاه بکاهند.

خليلي اظهار کرد: ما مردم اردل امروز جمع شده ايم تا با هموطنان مناطق زلزله زده همدردي کنيم و کمک‌هاي جمع‌آوري شده را به دست آن ها برسانيم.
ميثم رئيسي يکي از شهروندان اردلي نيز در ادامه اظهار داشت: کمک به زلزله زدگان وظيفه هر شهروند ايراني است لذا بايد براي حل مشکلات اين عزيزان از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۸:۱۱

27 Dec 2019