۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۳۶۶۹۰
هفت چشمه گزارش مي دهد:

وضعيت نامناسب معابر اردل داد مردم را در آورد

اهالي شهر اردل در حالي از وضعيت نامناسب آسفالت کوچه‌ها و معابر گلايه مند هستند که گويي مسئولان شهري و حتي شهرستان چندان توجهي به عمران و آباداني و آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر اردل ندارند به طوريکه تردد روزانه مردم نيز با مشکلاتي روبه‌رو شده است.
وضعيت نامناسب معابر اردل داد مردم را در آورد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، يکي از مهمترين ويژگي‌هايي که يک شهر را از ساير شهرها متمايز مي‌کند و تأثير زيادي بر منظر شهري دارد، آسفالت يکدست و مناسب خيابانها است اما امروزه به هر کوي و برزن شهر اردل مرکز شهرستان اردل که مي‌روي آسفالت‌هاي چهل تکه و وصله شده‌اي را مي‌بيني که سالهاست در اين خيابانها و کوچه ها خود نمايي مي‌کنند.
مبحث آسفالت و کيفيت مطلوب خيابانها يکي از شاخصه‌هاي جدي مديريت شهري است، اما اين روزها در شهر اردل به هر کجا که نگاه مي‌کني به جاي سطح صاف و يکدست فقط پستي و بلندي است که چشم را مي‌آزارد.

چاله‌ها و پستي بلندي‌هاي خيابان‌ها و کوچه هاي شهر اردل علاوه بر آنکه آسيبهايي را متوجه عابران پياده مي‌کنند، منشأ بسياري از حوادث رانندگي هم هستند و علاوه بر خسارات جاني، هزينه‌هاي زيادي را روي دست صاحبان خودروها مي‌گذارند.
حفاري‌هاي وقت و بي وقت شرکت‌هاي خدمات رسان را مي‌توان از ديگر عوامل تخريب آسفالت خيابانها عنوان کرد.

اهالي شهر اردل در حالي از وضعيت نامناسب آسفالت کوچه‌ها و معابر گلايه ‌مند هستند که گويي مسئولان شهري و حتي شهرستان چندان توجهي به عمران و آباداني و آسفالت کوچه‌ها و معابر شهر اردل ندارند به طوريکه تردد روزانه مردم نيز با مشکلاتي روبه‌رو شده است.

در هر حال بايد گفت وضعيت نامناسب خيابان‌هاي شهر اردل و حتي کوچه‌پس‌کوچه‌هاي آن محل گلايه مشترک بيشتر افراد است که رفع اين مشکل، همت مسئولين شهري و حتي شهرستان را مي‌طلبد.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۸:۰۶

12 Jan 2020