۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۳۶۱۳۹
استاد دانشگاه در شهرکرد:

تقويت و توسعه آموزش عالي، زيربناي توسعه ساير بخش ها

استاد دانشگاه در شهرکرد گفت: نقش آموزش عالي در توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي کشور بسيار تعيين کننده است و نيروي انساني متخصص مورد نياز بخش هاي مختلف توسط آموزش عالي تربيت مي شوند.
تقويت و توسعه آموزش عالي، زيربناي توسعه ساير بخش ها
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ آخرين دوره از سري کارگاه هاي توانمندسازي علمي با دعوت از مهندس محسن حيدري بني تحت عنوان مقاله نويسي ISI در محل تالار ساختمان اداري دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد برگزار شد.

در اين کارگاه آموزشي که با استقبال گسترده دانشجويان و اساتيد مواجه شد، مباحث زير توسط استاد محسن حيدري بني مطرح شد:

_ آموزش نحوه نگارش مقاله علمي

– آشنايي با فرمت مجلات مختلف در نگارش مقاله

– آشنايي با نحوه اعمال فرمت مجلات علمي

– آشنايي با اصول پايه در ارسال مقاله براي مجلات

– آشنايي با فرآيند داوري مجلات بين‌ المللي

– کسب مهارت‌هاي ويرايش مقاله علمي


وي در حاشيه برگزاري اين دوره درخصوص هدف از برگزاري اين کلاس ها گفت: نقش آموزش عالي در توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي کشور بسيار تعيين کننده است و نيروي انساني متخصص مورد نياز بخش هاي مختلف توسط آموزش عالي تربيت مي شوند، تقويت و توسعه اين بخش زيربناي توسعه ساير بخش ها است.


مهندس حيدري اذعان داشت: در اين ميان، دانشجويان و اساتيد از عوامل اصلي و مهم نظام آموزشي کشور به شمار مي روند و توانمندي آنها بر عملکرد آموزش عالي تاثير مستقيم دارد.

وی اضافه کرد: توانمندسازي نيروي انساني در سازمان هاي آموزشي، به لحاظ نقش مهمي که در توسعه و پيشرفت جامعه در ابعاد متعدد دارد، از اهميت بيشتري برخوردار است؛ بنابرين لازم است که دانشگاه ها با توجه به شرايط و مقتضيات خود، ساز و کارهاي مناسب را جهت توانمندسازي دانشجويان و اساتيد شناسايي و کليه امکانات خود را براي آن بسيج نمايند.




حيدري در پايان تصريح کرد: يکي از راه هاي توانمندسازي دانشجويان و اساتيد برگزاري کارگاه هاي آموزشي است که ما اين مهم را با همکاري سازمان بسيج دانشويي استان چهارمحال و بختياري و دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد توانستيم به نحو احسن انجام دهيم و بحمدالله با استقبال بسيار خوبي هم مواجه شد، ان شالله با برگزاري اين کارگاه هاي آموزشي توانسته باشيم قدمي هر چند کوچک در راستاي افزايش سطح علمي دانشجويان و اساتيد برداشته باشيم.

انتهاي پيام1026ج/920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۱۴:۳۳

29 Dec 2019