۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۸
کد مطلب : ۳۴۷۰۱

علت تعطيلي جايگاه سوخت گهرو چيست؟ عدم خريد سوخت يا بي مديريتي؟

جايگاه سوخت گهرو يکي از 3جايگاه سوخت شهرستان کيار مدتي است فعاليت خود رطيل نموده است که نارضايتي بسياري از مردم را باعث گرديده است.
علت تعطيلي جايگاه سوخت گهرو چيست؟ عدم خريد سوخت يا بي مديريتي؟
به گزارش جهانبین به نقل از کيار بيدار، در پي گزارش هاي مردمی به اين پايگاه خبري مبني بر تعطيلي پمپ بنزين گهرو که باعث ايجاد مشکلات بسياري براي اهالي گهرو و روستاهاي اطراف و مسافران شده است خبرنگار کيار بيدار براي تهيه گزارش و بررسي علل تعطيلي اين جايگاه سوخت به محل اعزام شد که متاسفانه به دليل عدم حضور مسئول جايگاه و کارگزان جايگاه در محل موفق به مصاحبه با عوامل جايگاه نشديم.

در اين بين آنچه به شدت به چشم آمد مراجعه بسيار خودرو هاي نيازمند سوخت در جايگاه بود که به دليل عدم فعاليت مجبور به ترک جايگاه و مراجعه به ديگر جايگاه هاي سوخت مي شدند.

شايان ذکر است نزديک ترين جايگاه هاي سوخت در صورت عدم فعاليت جايگاه سوخت شهر گهرو به اين شهر جايگاه سوخت شهدا کيار در ۱۵کيلومتري شمال شرق گهرو و در محدوده روستاي تشنيز، جايگاه سوخت بلداجي با فاصله ي ۲۰کيلومتري جنوب شرق گهرو و در شهر بلداجي و جايگاه سوخت ناغان در فاصله ۲۵کيلومتري گهرو در شهر ناغان واقع است.

در ادامه پيگيري هاي به عمل آمده عبدالله آزاده دل سرپرست جايگاه سوخت گهرو گفت: اين جايگاه سوخت در حال حاضر هيچ گونه مشکلي ندارد و فقط بايد از طرف مالکان جايگاه مبلغ سوخت به حساب شرکت نفت واريز شود تا اين شرکت نسبت به ارسال و تحويل سوخت به جايگاه سوخت گهرو اقدام نمايد.

حال این سوال در ذهن همگان متبادر است که مشکل واقعی جایگاه سوحت گهرو که در مدت فعالیت برای دومین بار تعطیل شده است چیست؟ فقدان منابع مالی یا عدم مدیریت صحیح؟

گزارش: مهدی بهزادی تشنیزی
انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۵:۲۳

29 Jan 2020