۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۳۳۴۷۷
جوانان اردلي براي پيدا کردن کار آواره شهرهاي دور و نزديکند

اردل شهرستان وعده هاي سرخرمني مسئولين/کاش مسئولين درد و دل جوانان را بشنوند و لمس کنند

نزديک به 26 سال از عمر شهرستان اردل گذشت اما هنوز محروميت در بخش هاي مختلف شهرستان باعث شده مردم اقبالي به ماندن و زندگي در شهرستان نداشته باشند.
اردل شهرستان وعده هاي سرخرمني مسئولين/کاش مسئولين درد و دل جوانان را بشنوند و لمس کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، موقعیت جغرافیایی اردل بگونه‌ای است که با همه شهرستان هاي استان چهارمحال و بختياري در ارتباط است، خاکش حاصلخيز است و به منابع غني آب دسترسي دارد، در کنار جاده مواصلاتي شهرکرد، ايذه، اهواز واقع شده است و شهر اردل مرکز اين شهرستان با مرکز استان فقط ۷۰ کيلومتر فاصله دارد با این حال این شهرستان هيچگاه روي پيشرفت را به خود نديده است.

شهرستان اردل با جمعيتي نزديک به ۵۸ هزار نفر تنها شهرستان استان چهارمحال و بختياري است که علي‌رغم موقعيت جغرافيايي بسيار مناسب، جمعيت جوان، اراضي کشاورزي وسيع، فاصله اندک با مرکز استان و استاني بزرگ همچون خوزستان، برخورداري از سرمايه هاي مادي و معنوي فراوان و از همه مهم تر قدمتي ديرينه، کماکان محروم ترين شهرستان چهارمحال و بختياري است.

شهرستان اردل علي‌رغم اينکه در گسترده‌ترين حوزه انتخابيه کشور در انتخابات مجلس شوراي اسلامي قرار دارد اما طي سال هايي که از عمر مجلس شوراي اسلامي گذشته است هيچ کدام از نمايندگان خواسته يا ناخواسته اقدامي در جهت تفکيک حوزه انتخابيه اين شهرستان از حوزه انتخابيه اردل و فارسان و کوهرنگ و کيار انجام نداده اند.

شهرستان اردل در زمان انتخابات به دليل ظرفيت بالاي راي آن مورد توجه بسياري از کانديداها قرار مي گيرد و از شهرها و روستاهاي مختلف براي گرفتن راي مردم راهي اين شهرستان مي شوند و پس از اتمام انتخابات ديگر راه اردل را هم فراموش مي کنند.

شهرستان اردل در نظر بسياري پله ترقي است، شهرستاني نه چندان وسيع و پرجمعيت و با مردمي قانع و نجيب که هر مدير و کارمندي را وسوسه مي کند که علاقمند به فعاليت در اين شهرستان باشد.

اردل با وجود استعدادهاي ناب فراوان در بين نوجوانان و جوانانش و همه­ آنچه پيش از اين عنوان شد اما هنوز محروم است و این مردم اردل هستند که از اين محروميت رنج مي کشند.

آقايان و خانم هاي مسئول کافي است نگاهي به نقشه بياندازيد، اردل جداي از اين استان نيست، اردلي هم در نقشه چهارمحال و بختياري قرار دارد اما بي توجهي به آن در سال هاي متمادي مانع از جان گرفتن و پيشرفتش شده است، اردل توجه ويژه مي خواهد، اردل نياز به شهرک هاي صنعتي دارد، جوانان اردلي کار مي خواهند تا براي لقمه ناني آواره شهرها دور و نزديک نشوند.

شعار دردي از شهرستان ما دوا نمي کند، آقاي استاندار چه شد آن شعارهايي که براي تکميل جاده گورميزه و احداث شهرک صنعتي و تکميل پروژه فاضلاب شهري شهرستان اردل عنوان کرديد؟

آقاي استاندار مگر نگفتيد مديران ناکارآمد را عزل مي کنم؟ آقاي عزيزي نماينده سابق‌مان هم فقط در بوق و کرنا تنها وعده اش تفکيک حوزه انتخابيه اردل، فارسان و کيار بود که آن هم در کارنامه وعده هاي توخالي ثبت شد؟

آقاي کاظمي شما که در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن در جمع مردم از راه اندازي مسير ريلي در شهرستان خبر داديد آيا اين کار شدني است بهتر است به جاي وعده دادن به اين مسير براي تنها جاده پرپيچ و خم اردل –شهرکرد بودجه اي در نظر گرفته شود و ترميم شود تا سالانه شاهد حواثات ناگوار در اين جاده نباشيم.

آقاي اساتاندار اخيرا در جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان چهارمحال و بختياري اظهار داشت: که در سه سال گذشته دولت تدبير و اميد در استان چهارمحال و بختياري نزديک به ۳۸ هزار شغل جديد ايجاد و يا تثبيت شده است، اکنون سهم شهرستان اردل در اين چند سال چقدر بوده آيا اين سخن هم فقط شعار است؟

انتظار مي رود فرماندار که مسئول اجرايي در شهرستان اردل است اين روزها پيگير مطالبات مردمي از قبيل احداث شهرک صنعتي، حداقل راه اندازي کارخانه اي کوچک در شهرستان و رفع مشکلات مناطق محروم باشد تا در کارنامه چند ساله خود در اين شهرستان نام نيکويي را از خود ياد بگذارد.

شهرستان اردل براي پيشرفت و براي اقبال مردم به سکونت در آن، نيازمند توجه است، نيازمند پول است، حرف و شعار دردي از اين مردم دوا نمي کند، مسئولان خدمت گذار خواهشمندیم به داد اردل برسيد.

در اين ايام قصد پيگيري مطالبات مردمي و وعده هايي مسئولين که در سال ۹۵ تحقق نيافت را داريم اميدواريم مردم خوب ولايتمدار شهرستان اردل مطالبات خود را به ادمين کانال ما (@haftcheshmeardal) ارسال تا در سايت خبري و کانال انتشار داده شود.

انتهاي پيام1022ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۷:۲۷

16 Jan 2020