۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۲۹۱۵
هفت چشمه گزارش مي دهد:

تهديد بهداشت شهري با ازدياد شدن سگهاي ولگرد در اردل

سگهاي ولگرد در اردل امنيت جاني و بهداشتي شهر اردل را به خطر مي اندازد.
تهديد بهداشت شهري با ازدياد شدن سگهاي ولگرد در اردل
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، پديده حضورسگ هاي ولگرد در شهر اردل به يک آسيب جدي براي مردم تبديل شده است و اين موضوع در حالي اين روزها بيش از گذشته مورد توجه مردم اردل قرار گرفته که روز به روز شاهد افزايش جمعيت سگ هاي ولگرد و مشکلات ناشي از حضور آنها در شهر هستيم.

سگ هاي ولگرد مشکلات بسياري را براي مردم ايجاد مي کنند که موجب مرگ انسان ها مي شوند که مهمترين اين مشکلات علاوه بر شيوع بيماري هاي مشترک و قابل انتقال بين حيوان و انسان است.

داود ظفري يکي از شهروندان شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: امروز مشکل سگ هاي ولگرد در تمام خيابان هاي شهر اردل وجود دارد و نمي دانم کساني که بايد رسيدگي کنند در کدام خيابان هاي اين شهر زندگي مي کنند که مشکلات مردم را لمس نمي کنند.

وي افزود: ما به دليل وجود سگ هاي ولگرد آسايش و آرامش نداريم ، مخصوصا در اواخر شب شاهد سگهاي ولگرد در درب منازل ، زباله هاي داخل شهر، ميز نانوائيها و.... و نمي دانيم حرفمان را به چه کسي بزنيم که دلسوز ما باشد و مشکل مارا حل کند زيرا تا الان هر زمان اعتراض کرديم صدايمان به کسي نرسيده است.

او بيان کرد: با گذري ساده در کوچه و خيابان هاي شهر اردل مي توان به وجود مشکل حضور سگ هاي ولگرد در نزديکي منازل مردم پي برد. شبانه وقتي از خيابان گذر مي کنيم شاهد بوديم که سگهاي ولگرد روي ميز نانوائيها يا دراز کشيده بودند يا در حال خوردن نان خشک بودند که اين باعث مي شود صبح روز بعد نانوائي نان روي ميز مي گذارد بدون اينکه ميز را تمييز کند همين امر باعث انتقال بيماريهاي حيوان به انسان مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۶:۱۹

16 Jan 2020