۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۳۲۳۴۲
پيام حماسه 9 دي از زبان دانشجويان

حماسه نه دي ماه بايد زنده بماند

حماسه تاريخي 9 دي يک حرکت کوبنده برعليه کساني بود که فتنه 88 را ايجاد کرده بودند.
حماسه نه دي ماه بايد زنده بماند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، هفت سال است که از فتنه ي ۸۸ و همچنين حوادث روز عاشورا و حماسه جاويدان و به ياد ماندني ۹ دي مي گذرد اما اين خاطرات آنقدر در نزد ملت ايران تلخ و شيرين بود که اين وقايع و اتفاقات را در ذهن ماندگار کرد.

۹دي، ثبت يک رويداد بزرگ در تاريخ پرافتخار ملت مسلمان ايران است که گوياي اراده پولادين آنان در دفاع از ارزش هاي اسلام ناب محمدي (ص) در مقابل هجمه پياده نظام فرهنگ ستيزي بود که تلاش مي کردند دموکراسي را فداي دروغ رسانه هاي بيگانه نمايند.

يقينا آنچه که جنگ افروزان کاخ سفيد و جنايتکاران تل آويو را به وحشت انداخته و آنان را با ياس، افسردگي و سردرگمي در پي گيري نقشه هاي شومشان مواجه ساخته روح آزاده ملتي است که در مکتب اسلامي خميني کبير (ره) رشد يافته و اکنون رهرو راهيست که رهبر فرزانه اش ترسيم نموده است.

به همين بهانه به سراغ چند تن از اساتيد و دانشجويان خوب شهرستان اردل رفتيم تا مهمترين پيام حماسه ۹ دي را از زبان آن ها جويا شويم .

احمد آدينه رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبر نگار هفت چشمه با اشاره به حماسه ۹ دي گفت: اتفاقاتي که در فتنه ۸۸ رخ داد حاصل نقشه ها و طرح هاي تئورسين هاي جنگ رواني غرب براي براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران بوده است

آدينه افزود: انگليس و آمريکا و سگ نگهبانش يعني رژيم صهيونيستي، در توهم آن بودند که ملت ايران، ديگر از نسل عاشورائيان سال ۵۷ فاصله گرفته است و انتظار عکس العمل اينچنيني را نداشتند.

وي گفت: هر بار که تاريخ شکوهمند انقلاب اسلامي را که ورق مي زنيم لحظاتي مي يابيم که مردم فهيم، شهادت طلب و ايثارگر ايران همواره در کنار رهبر خود، حماسه هاي بزرگ خلق کرده اند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان اردل تصريح کرد:حماسه نه دي سال ۱۳۸۸ از آن لحظه هاي مهم و سرنوشت ساز، به ياد ماندني و نقطه عطفي در تاريخ کشور عزيزمان ايران اسلامي به شمارمي رود.
يک فعال دانشگاهي اردلي: حماسه ۹ دي تجديد بيعت دانشجويان با ولايت بود

رضا طهماسبي يکي از دانشجويان اين شهرستان در خصوص حماسه ۹ دي و حوادث فتنه ۸۸ اظهار داشت: با توجه به اينکه جنبش هاي دانشجويي در مهار فتنه  ۸۸ نقش بزرگي داشتند و اکنون هم کساني سعي در تطهير سران فتنه دارند بازهم دانشجويان و آحاد ملت بايد بصيرت بيشتري داشته باشند تا عده اي مظلوم نمايي نكنند.

طهماسبي اظهار کرد: در وهله اول در يک جامعه افراد خواص مورد سئوال قرار مي گيرند اما حوادث سال ۸۸و شکل گيري فتنه ثابت کرد که همه افراد خواص لزوما بصير نيستند؛ خلق حماسه ۹ دي نشان داد که خصوص جوانان ولايت مدار به خاطر بصيرتشان صد در صد نمره قبولي در قضاياي سال ۸۸ گرفتند.

وي بيان کرد: زبان از وصف خالقان فتنه ۸۸ قاصر است اما ۹ دي يک حرکت کوبنده  عليه کساني بود که فتنه ۸۸ را ايجاد کرده بودند ؛ فتنه۸۸ در حقيقت تنها براي زمان انتخابات نبود حرکتي شکل گرفته با همکاري دشمنان داخلي و خارجي و معاندين نظام در جهت سرنگوني و براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران بود که به هر حال با لطف خداوند و تدابير رهبري ختم به خير شد.

طهماسبي گفت: روز ۹ دي در تاريخ انقلاب اسلامي يک روز با عظمت و متمايز است که البته حرکت مردم اين روز را متفاوت کرده است؛ در ۹ دي هر سال مردم در صحنه حضور يافته و با رهبري و نظام بيعت مجدد مي کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۳:۱۱

30 Dec 2019