۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۳۲۰۱۵
شهرونداني که از روند کاري شهردار اردل ناراضي اند

غفلت شهردار اردل در عدم آسفالت کوچه هاي شهرک مازه گلي

خيابانها و کوچه هاي شهرک مازه گلي شهر اردل بعد از گذشت 5 سال هنوز آسفالت نشده که مشکلات اين شهرک در بحث اجراي پروژه آسفالت نکردن کوچه ها و خيابانها ناشي از کم کاري شهرداري اين شهر شده است.
غفلت شهردار اردل در عدم آسفالت کوچه هاي شهرک مازه گلي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، از آنجايي که يکي از شاخصه هايي که شهر را از ساير مناطق و روستا متمايز مي سازد رسيدگي و آسفالت و يکدست کردن معابر و خيابان ها و کوچه ­ها مي باشد لازم است که مجموعه شهرداري و شوراي شهر اردل اقدامات جدي تري در اين خصوص انجام دهند.

متاسفانه تمامي خيابانها و کوچه هاي شهرک مازه گلي در اردل آسفالت نبوده که اين امر سبب ايجاد مشکلات بعدي در زمان بارش ها خواهد شد، چرا که بيشتر کوچه هاي آن خاکي است که شاهد نگراني ها و نارضايتي هاي مردمي در اين شهرک هستيم.
شهروندان ساکن شهرک مازه گلي: کم کاري شهرداري در آسفالت نکردن خيابانها و کوچه هاي شهرک مازه گلي مشکلاتي ايجاد کرده است.

اين شهروندان از شهردار محترم درخواست کردند که هر چه زودتر خدمات شهري را با سرعت بيشتري پيگري کرده و با اولويت آسفالت‌ريزي و فعال کردن کارخانه به مرمت، لکه‌گيري و روکش آسفالت در بسياري از معابر، کوچه‌ها و خيابان‌ها اقدام کند.

اين شهروندان همچنين با گلايه از شرکت مخابرات شهرستان در خصوص انتقال خط تلفن ثابت به اين شهرک که بعد از دوسال نامه نگاري و پيگيري هاي مکرر هيچگونه اقدامي از اين شرکت در راستاي حل اين خواسته صورت نگرفت که انتظار مي رود مسئولين مربوطه توجه ويژه اي در اين خصوص داشته
باشند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۲:۵۴

29 Dec 2019