۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۳۱۹۲۷
با گذشت دو ماه از سال تحصيلي:

دانش آموزان هنرستان رازي شهر اردل چشم انتظار کتابهاي دروس تخصصي شان هستند

دانش آموزان هنرستان رازي شهر اردل با توجه به اينکه دوماه از سال تحصيلي گذشته هنوز کتابهاي تخصصي درسي شان به دستشان نرسيده است و باعث افت تحصيلي آنان شده که اين موضوع نشانه از بي توجهي مسئولين آموزش و پروش به پيشرفت علمي اين دانش آموزان است.
دانش آموزان هنرستان رازي شهر اردل چشم انتظار کتابهاي دروس تخصصي شان هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، یکی از عوامل موثر در پیشرفت علمی کشور،به تحول در محتوای کتب درسی، تغییر روش های تدریس، ایجاد زمینه های شکوفایی توانمندی های علمی و حرفه ای معلمین با استفاده از فن آوری آموزشی، فرهنگ سازی، تقدیس، تقدیر و تشویق مادی و معنوی مقام معلم، علم و علم آموزی و غیره بستگی دارد.

کشور ما ایران، با سابقه ای تاریخی و درخشان علمی و فرهنگی، منبع الهام و خورشید روشنی بخش سایر ادیان و تمدن ها است به گونه ای که در بررسی ریشه های علمی و فرهنگی آنان می توان آثار و تاثیرات این انوار را به وضوح دید.


اما متاسفانه در کشور خودمان شهرها و روستاهای محرومی هست که علیرغم شعارهای فراوان، تلاش بایسته ای در جهت شناخت، بهره مندی و ارتقای آن صورت نگرفته است، که نتیجه آن در یکی از مدارس شهر اردل کاملا مشهود است و باعث نارضایتی مردم و دانش آموزان شده است.

جمعی از دانش آموزان هنرستان رازی شهر اردل صبح امروز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار هفت چشمه درخصوص اینکه دوماه است که از سال تحصیلی می گذرد ولی هنوز کتابهای تخصصی درسی ما به دستمان نرسید با توجه به اینکه هزینه این کتب در خردادماه ۹۴ از کلیه دانش آموزان گرفته شد این موضوع باعث شد که خودمان از طریق سایت اینترنتی این کتب درسی را با هزینه بالایی دانلود کرده که عده ی زیادی از دانش آموزان نیازمند توان پرداخت این هزینه ها را نداشته که این کتابهای رشته معماری که شامل تاسیسات- متره و برآورد- برق – نقشه کشی- و.... می باشد و این امر گله مندی کلیه دانش آموزان را در بر داشت.


در این خصوص اولیاء یکی از دانش آموزان گفت: تاخیر در توزیع کتب تخصصی دانش آموزانمان باعث عدم تشکیل کلاس های تقویتی و فشرده شدن درس ها برای دانش آموزان ما شده است.

هر چند توزیع کتابها به کتاب فروشی ها اعلام می شود ولی تعدادی کتابها به دست کتابفروشیها نمی رسد و اینجاست که با نقصان کتابها مواجه می شویم.

اولیاء دانش آموزان از مسئولین آموزش و پرورش شهرستان اردل خواستند تا در راستای فرامین رهبری که یکی از آنها پیشرفت علمی کشور می باشد حرکت کنند و هرچه زودتر مشکل دانش آموزان را در این راستا برطرف کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۷:۵۵

1 Jan 2020