:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> جشنواره منطقه اي شعر طنز در فرهنگسراي شلمزار از آرزو تا واقعيت | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۳۱۳۹۵
نشست صميمي هنرمندان شهرستان کيار با مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري و فرماندار شهرستان کيار:

جشنواره منطقه اي شعر طنز در فرهنگسراي شلمزار از آرزو تا واقعيت

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري با حضور در شهرستان کيار با فرماندار و جمعي از هنرمندان و مسئولان فرهنگي اين شهرستان مهمترين مسائل و مشکلات فرهنگي شهرستان را بررسي کرد.
جشنواره منطقه اي شعر طنز در فرهنگسراي شلمزار از آرزو تا واقعيت
به گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار: جمعي از اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان کيار، با حضور فرماندار شهرستان کيار و ميدر کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري مهمترين دغدغه، مشکلات و خواسته هاي خود در عرصه فرهنگ و هنر را عنوان نمودند.

در اين نشست صميمانه تکميل و بهره برداري ساختمان نيمه تمام فرهنگ سراي شهرستان کيار واقع در شهر شلمزار به عنوان مهمترين خواسته ي هنرمندان شهرستان کيار طرح شد.

در راستاي اين نشست موضوع برقراري مجدد بيمه هنرمندان، تصحيح نسخ تعزيه، حمايت از کانون هاي فرهنگي هنري مساجد، تجهيز کتابخانه هاي کانون هاي مساجد، تقويت موسسه هاي فرهنگي هنري توسط تعدادي از هنرمندان حاضر در اين نشست طرح شد.

برگزاري جشنواره شعر طنز به شکل منطقه اي و جشنواره عکاسي به شکل منطقه اي در شهرستان کيار ديگر موضوعي بود که هنرمندان از مسئولان شهرستان و مسئولان فرهنگي استان چهارمحال و بختياري خواستند نسبت به اجراي آن برنامه ريزي کنند.

در ادامه اين جلسه فرماندار شهرستان کيار ضمن تقدير و تشکر از هنرمندان و مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: در تلاشيم تا با گذر از مشکلات ايجاد شده که منشا اصلي آن مشکلات اقتصادي دولت است بتوانيم گامي بلند در راستاي رفع معضلات و مشکلات فرهنگي موجود در شهرستان کيار برداريم.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز در پايان ضمن جمع بندي خواسته ها و دغدغه هاي هنرمندان ابراز داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري در تلاش است تا با بهره گيري از داشته هاي خود و امکانات موجود بتواند بهترين بره برداري در زمنينه فرهخنگ و هنر را داشته باشد.

کارگران افزود: اميدواريم با پيگيري هاي به عمل آمده موفغق شويم شاهد بهره برداري از فرهنگ سراي شلمزار طي سال آتي باشيم.

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي در اين نشست به هنرمندان شاعر و طنز پرداز قول داد تا در کنار چشنواره استاني عکاسي که به ميزباني شهرستان کيار برگزار مي شود جشنواره شعر طنز نيز مجددا احيا و به صورت منطقه اي در فرهنگ سراي شلمزار برگزار شود.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۴:۱۷

5 Jan 2020