۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۳۱۱۷۰
در راستاي محروميت زدايي درمناطق محروم اردل

تفاهم نامه همکاري بين کميته امداد و بسيج سازندگي سپاه ناحيه اردل امضا شد

در راستاي محروميت زدايي مناطق محروم و کمک به نيازمندان تفاهم نامه همکاري بين کميته امداد و بسيج سازندگي سپاه ناحيه شهرستان اردل منعقد شد.
تفاهم نامه همکاري بين کميته امداد و بسيج سازندگي سپاه ناحيه اردل امضا شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، در جلسه اي که با حضور فرماندهان بسيج، مدير کميته امداد حضرت امام خميني (ره) و فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل برگزار شد تفاهمنامه اي بين کميته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بسيج سازندگي ناحيه مقاومت بسيج اردل در راستاي بهره گيري از کمک هاي مردمي و پتانسيل و ظرفيت هاي موجود در اقشار مختلف بسيج در کمک به ايتام و نيازمندان منعقد شد.

هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در اين جلسه گفت: در راستاي اتخاذ تدابير لازم براي اجرايي نمودن تفاهمنامه منعقده في مابين سازمان بسيج سازندگي و کميته امداد امام خميني (ره) کشور و به منظور ساماندهي اقدامات مشترک در زمينه ي خدمت رساني مطلوب تر به نيازمندان، ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و انفاق و احياي سنت هاي حسنه الهي و انجام فرايض ديني بااستفاده از ظرفيت هاي متقابل، اين تفاهم نامه في مابين بسيج سازندگي سپاه ناحيه اردل و کميته امداد امام خميني (ره) اين شهرستان منعقد شد.

جمشيدي تصريح کرد: ان شاالله سپاه و بسيج در سالي که مزين به نام "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" است تلاش دارد در زمينه کمک به محرومين و نيازمندان جامعه نيز اقدامتي عملي با همکاري نهادهاي مربوطه انجام دهد و ان شاالله بسيجيان عزيز و پاسداران مثل هميشه در اين مسير نيز اقدامات عملي خوبي را انجام خواهند داد و به کمک نيازمندان خواهند شتافت.

نصرت الله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در ادامه اين جلسه ضمن تشکر از همکاري سپاه ناحيه شهرستان اردل در راستاي کمک به نيازمندان و محروميت زدايي در اين شهرستان اظهار کرد: با همکاري بسيج سازندگي تا پايان سال جاري ۲۵ واحد مسکوني براي نيامندان شهرستان احداث می شود.

تا پايان سال جاري با همکاري بسيج سازندگي سپاه ناحيه اردل به ۳۰ نفر ار متقاضيان وام در زمينه اقتصاد مقاومتي وام هاي قرض الحسنه اعطا مي شود و همچنين ۴۰ نفر از نيازمندان تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) به مشهد مقدس اعزام مي شوند.

وي با بيان اينکه خدمت به محرومين و نيازمندان بايد در فرهنگ عمومي نهادينه شود و به يک فرهنگ غالب تبدیل شود افزود: ما درخصوص رفع فقر دغدغه زيادي داريم و چنانچه هرکسي در هر جايگاهي که باشد در راستاي رفع فقر تلاش کند، فقر از اين جامعه ريشه کن مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۸:۴۷

11 Jan 2020