۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۰۳۴۱
گزارش هفت چشمه:

معلولینی که در، جاده‌هاي معلول چشم به مساعدت مسئولين هستند

خيابان منتهي به بهزيستي و اورژانس 115 شهرستان اردل نياز اساسي به آسفالت‌ريزي مناسب دارد، رفع اين مشکل که يکي از دغدغه‌هاي معلولين اين شهرستان است تلاش همه‌جانبه شهرداري را مي‌طلبد.
معلولینی که در، جاده‌هاي معلول چشم به مساعدت مسئولين هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، مقوله بهسازي و نوسازي آسفالت معابر شهري وظيفه ذاتي شهرداري برای خدمت‌رسانی به شهروندان است که مي‌بايست سازمان عمران شهرداري اردل با بهره‌مندي از مکانيزم‌هاي علمي و توان فني و اجرايي نيروهاي متخصص تمامي تلاش خود را بکار گيرد تا مسيرهاي پرتردد شهر اردل و از آن جمله خيابان منتهي به بهزيستي و اورژانس ۱۱۵ که چند سالي است بدون روکش و حتي شن‌ريزي رها شده را بنا به نيازسنجي و الويت‌هاي ضروري، ترميم و آسفالت کند.
مردم و جامعه معلولين شهرستان اردل در اين خصوص از عملکرد شهرداري چندان راضي نيستند و از اين مسئولين خواستند در اسرع وقت به استانداردسازي اين جاده اقدام نمايند.
گفتني است اين مسير ازجمله خيابان‌هايي است که نياز اساسي به آسفالت‌ريزي مناسب دارد چون  سيل اتومبيل‌هايي که هر روز در اين خيابان‌ها حرکت مي‌کنند و مسافران و به خصوص معلولين که به اين مسير مي‌‌آيند، اين را مي‌‌طلبد که بايد توجه بيشتري به اين مسير شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۱:۴۴

1 Jan 2020