۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۳۰۳۴۰
فرماندار اردل در ديدار با کارکنان کميته امداد:

برکات کميته امداد امام خميني (ره) در کشور کاملا مشهود است

فرماندار شهرستان اردل گفت: برکات کميته امداد امام خميني (ره) در کشور کاملا مشهود است و بسياري از اقداماتي که امروز در روستاهاي دورافتاده و حتي شهرهاي محروم صورت گرفته به برکت مساعدت‌ها و همکاري‌هاي اين نهاد است که موجب روحيه نشاط و شادي ميان محرومان جامعه شده است.
برکات کميته امداد امام خميني (ره) در کشور کاملا مشهود است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در ديدار با کارکنان کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل ضمن تقدير و تشکر از زحمات مدير و کارکنان اين نهاد گفت: اين افتخار بزرگي است که مردم اين نهاد را با نام بلند امام خميني (ره) مي‌شناسند.
نوذي افزود: کميته امداد نهادي است که برکات آن در کشور کاملا مشهود است و بسياري از اقداماتي که امروز در روستاهاي دورافتاده و حتي شهرهاي محروم صورت گرفته به برکت مساعدت‌ها و همکاري‌هاي اين نهاد است که موجب روحيه نشاط و شادي ميان محرومان جامعه شده است.

در اين نشست نصرت‌الله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل گزارشي از عملکرد سال جاري اين نهاد را ارائه کرد.
موسايي با بيان اينکه تحقق اقتصاد مقاومتي از مهمترين اولويت کاري کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در سال جاري است افزود: در پنج ماه نخست سال جاري ۴۵ فقره وام اشتغال‌زايي ۱۵ ميليون توماني به نيازمندان پرداخت شد.

وي گفت: اين نهاد تمام تلاش خود را براي حل مشکلات نيازمندان شهرستان به کار گرفته است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۸:۲۰

1 Jan 2020