۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۳۰۲۸۲
با حضور مسئولين استاني و شهرستاني:

کارآفرينان نمونه اردل تجليل شدند

به مناسبت هفته دولت در آئيني با حضور مسئولين استاني و شهرستاني از کار آفرينان نمونه تحت پوشش کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل تجليل شد .
کارآفرينان نمونه اردل تجليل شدند
به گزارش جهانبین نیوز، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل شهرستان اردل در حاشيه اين مراسم در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه اقتصاد مقاومتي را نسخه شفابخش حل مشکلات اقتصادي کشور دانست و گفت : مقام معظم رهبري هر ساله با توجه به ضروريات کشور سال ها را بنام خاصي نامگذاري مي کنند .

نوذري افزود: طي دو سال گذشته با توجه به اينکه اقتصاد و معيشت مردم از اولويت هاي اساسي کشور است مقام معظم رهبري امسال را به نام اقتصاد مقاومتي ، اقدام و عمل نامگذاري کرده اند که اميدواريم مسئولان در جهت تحقق منويات مقام معظم رهبري به صورت عملي و عملياتي درراستاي اقتصاد مقاومتي حرکت نمايند .

وي، ترويج مصرف کالاهاي توليد داخل را از مولفه هاي تحقق اقتصاد مقاومتي برشمرد و افزود: با استفاده از تمام ظرفيت ها و امکانات و با توانمندسازي نيروها ميزان بهره وري در صنعت و توليد کشور افزايش مي يابد.

نصرت الله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل که متولي برگزاري اين همايش بود در گفت و گو با خبرگار هفت چشمه از حمايت کميته امداد شهرستان در زمينه اشتغال مددجويان خبرداد و افزود: در پنج ماه نخست سال جاري ۴۳ فقره وام اشتغالزاييي به مددجويان تحت پوشش اين نهاد اعطا شده است.

موسايي اظهار کرد: بازديد از طرح هاي مختلف خوداشتغالي و توانمندسازي جهت بررسي روند کمي و کيفي طرح ها و ارائه روشهاي بهينه سازي توسط واحد اشتغال وخودکفايي صورت گرفت .

وي اظهار داشت:ارزش ريالي وام هاي اعطا شده مبلغي بالغ بر بيش از ۶ ميليارد ريال مي باشد.

موسايي در ادامه به اهداف کميته امداد براي تحقق کامل طرح هاي خودکفايي خانواده‌هاي تحت حمايت اشاره کرد و افزود : اجراي اين طرح ها و ايجاد اشتغال پايدار براي مددجويان از مهم‌ترين ماموريت‌هاي اين نهاد است و در اين زمينه سعي شده تا از تمام قابليت ها و ظرفيت‌ها براي تحقق اين امر استفاده شود .

در پايان اين مراسم از ۴ کارآفرين نمونه کميته امداد امام خميني(ره) در شهرستان اردل تجليل شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۲:۳۳

7 Jan 2020