۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۳۰۱۹۲
در سومين روز از هفته دولت صورت گرفت:

سرکشي مسئولين اردل از نيازمندان و بيماران صعب العلاج

در سومين روز از هفته دولت مدير کميته امداد امام خميني (ره ) شهرستان اردل در راستاي کمک‌رساني به محرومان و دلجوئي از آنان به همراه امام جمعه و مسئولين با خانواده‌هاي نيازمند و بيماران صعب‌العلاج اين شهرستان ديدار کردند.
سرکشي مسئولين اردل از نيازمندان و بيماران صعب العلاج
به گزارش جهانبین نیوز، نصرت‌الله موسايي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در حاشيه اين ديدارها در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: يکي از مهم‌ترين برنامه‌هاي کميته امداد شهرستان اردل در حمايت از مددجويان عزيز اردلي ارائه خدمات درماني و بهداشتي به مددجويان تحت حمايت و به خصوص بيماران و توجه خاص به وضعيت بهداشت و سلامت آنها است.
وي افزود: سرکشي و عيادت از بيماران يک وظيفه انساني است که ما به عنوان يک فرد مسلمان، وظيفه ديني خود مي‌دانيم که از وضع معيشتي ديگر همنوعانمان باخبر باشيم.
موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل در اين ديدارها با بيان اينکه خدمات کميته امداد بسيار ارزشمند و مقدس در نزد خداوند متعال است، خاطرنشان کرد: امام خميني (ره) به اين نهاد بسيار علاقه و توجه خاصي داشتند، زيرا معتقد بودند به محرومان جامعه بايد توجه کافي شود.
سلمان‌پور کميته امداد امام خميني (ره) را يکي از سالم‌ترين نهادها در نظام اسلامي دانست و خاطرنشان کرد: کميته امداد که نام آن منسوب به حضرت امام (ره) است، نشانه‌اي از حکومت علوي است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۵:۰۴

31 Dec 2019