۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۰۰۴۹
طي ديداري صميمي:

شهردار و اعضاي شوراي اسلامي اردل از زحمات رئيس آموزش و پرورش تقدير کردند

شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر اردل ضمن ديداري صميمانه با رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل با اهدا لوح سپاسي از زحمات وي تقدير و تشکر نمودند.
شهردار و اعضاي شوراي اسلامي اردل از زحمات رئيس آموزش و پرورش تقدير کردند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قرانعلي بهرامي مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل ضمن خير مقدم به اعضاي شوراي اسلامي و شهردار شهر اردل وآرزوي توفيق از همکاري و تعامل مطلوب شوراي اسلامي شهرتشکر کرد.

بهرامي در اين ديدار گزارشي از عملکرد و موفقيت هاي آموزش و پرورش طي سال جاري ارائه نمود و افزود: با توجه به اينکه آموزش و پرورش بصورت مستقيم و غير مستقيم با بخش عظيمي از جامعه سر و کار دارد و به تنهايي نمي تواند پاسخگوي مطالبات به حق مردم بزرگوار شهرستان در راه تعليم و تربيت باشد ، تمام تلاش ما در شهرستان ايجاد تعامل با آحاد مردم بويژه دهياري ها و شوراهاي اسلامي شهر و روستا بوده است که حاصل اين تعامل کسب موفقيت هاي بسيار خوب در سطح استان و کشور بوده است.

وي خاطرنشان کرد: علي رغم مشکلات اقتصادي ناشي از تحريم ها و سياست هاي مغرضانه کشورهاي غربي ، شاهد اقدامات و موفقيت هاي خوبي از جمله کسب چندين مقام و رتبه برتر در سطح استان و کشور در حوزه آموزش و پرورش بوديم.

مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت: همکاري و تعامل شوراهاي اسلامي شهر اردل با آموزش و پرورش از يک طرف نشانه ديدگاه مثبت به امر تعليم و تربيت در شهرستان مي باشد و از طرفي وجود تعداد بيشتري از اعضاي شوراهاي اسلامي شهر اردل از جامعه فرهنگيان مي باشند و اين خود افتخار ديگري براي فرهنگيان مي باشد که مورد اعتماد مردم بوده اند.

مسعود طاهري مقدم،رئيس شوراي اسلامي شهر اردل در ادامه ، از تلاش هاي مدير آموزش و پرورش و همکاران ايشان تشکر نمود و موفقيت هاي به دست آمده را تبريک گفت و با بيان اينکه تقويت آموزش و پرورش ، تقويت پايه هاي علمي شهرستان مي باشد از آمادگي مجموعه شوراي اسلامي شهر اردل جهت هرگونه همکاري با آموزش و پرورش خبر داد.

مصطفي رئيسي،شهردار شهر اردل ضمن قدرداني از زحمات و تلاش هاي غلامرضا اميدزاده مدير سابق و تبريک به قربانعلي بهرامي مدير جديد آموزش و پرورش شهرستان اردل گفت : آموزش و پرورش يک نهاد فرهنگي و اجتماعي است که بستر براي کارهاي فرهنگي در اين مجموعه بزرگ آماده است و اميدواريم با مديريت جديد شاهد اعتلا و پيشرفت آموزش و پرورش شهرمان باشيم .

در اين ديدار شهردار و شوراي اسلامي با تقديم لوح سپاسي از زحمات رئيس آموزش و پرورش شهرستان اردل تقدير کردند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۸:۱۶

28 Jan 2020