کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري مطرح کرد:

تجهيز يک هزار و ۷۰ کلاس درس چهارمحال و بختياري براي مسافران نوروزي

16 اسفند 1393 ساعت 21:05

مديرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري گفت: براي اسکان گردشگران نوروزي در استان يک هزار و ۷۰ کلاس کلاس درس در۱۵۰ مدرسه تجهيز شده است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، عليرضا کريميان در خصوص استقبال از ميهمانان نوروزي با بيان اينکه فرهنگيان نقش مهمي در ستاد خدمات سفر در ايام نوروز دارند اظهار کرد: ستاد اسکان آموزش و پرورش در حوزه تجهيز مدارس به امکانات اوليه زندگي براي اسکان گردشگران تلاش مي‌کند.


وي گفت: روزانه بيش از پنج هزار و ۵۰۰ نفر گردشگرنوروزي استان در مدارس اسکان مي‌يابند که اين مهم با تلاش فرهنگيان از ۲۷ اسفند سال جاري شروع مي شود و تا ۱۲ فروردين سال آينده ادامه دارد.

مديرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختياري ازتجهيز بيش از يک هزار و ۷۰ کلاس درس به امکانات اوليه زندگي براي اسکان گردشگران در استان خبرداد و خاطرنشان کرد: ستاد تسهيلات سفر آموزش و پرورش استان براي اسکان گردشگران نوروزي ۱۵۰مدرسه را به امکانات اوليه زندگي براي رفاه گردشگران مجهز کرده است.

کريميان ادامه داد: نزديک به ۶ مرکز رفاهي و فرهنگي در شهرکرد، لردگان، فارسان، بروجن و اردل جهت خدمت دهي مستقر هستند و در استان مجموعه ورزشي شهداي دانش آموزي و ساختمان سازمان دانش آموزي جهت استقبال از گردشگران پيش بيني شده است تا در صورت نياز پذيراي مسافرين نوروزي باشد.

وي به تهيه امکانات اوليه در مدارس تاکيد کرد و گفت: در استان تمهيداتي براي تامين امکانات اوليه از جمله فرش، تلويزيون، پتو، آشپزخانه، سرويس بهداشتي و حمام در مدارس استان براي رفاه حال گردشگران انديشيده شده است.

مديرکل آموزش و پرورش استان افزود: در تمامي شهرستانها و مناطق استان ستاد اسکان مهمانان نوروزي تشکيل شده است.

کريميان بيان کرد: براي استقبال از ميهمانان نوروزي پايگاههاي پذيرايي از مسافران ايجاد مي‌شود و اين در حالي است که علاوه بر مدارس، اردوگاه‌هاي تفريحي، کانون‌هاي پرورشي و فرهنگي آمادگي لازم دارند که از همکاران عزيز فرهنگي و مهمانان نوروزي استقبال کنند.

انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م


کد مطلب: 21291

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/21291/تجهيز-يک-هزار-۷۰-کلاس-درس-چهارمحال-بختياري-براي-مسافران-نوروزي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir