کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولان فرهنگی کشور پاسخگو باشند؛

غرض ورزی بانوی محجبه قهرمان جهان را حذف کرد

7 اسفند 1392 ساعت 13:02

طبق تصمیم شوراي فني فدراسيون جودو اولين مدال آور بانوان ايران در مسابقات كوراش قهرماني جهان كه با چادر و با در دست گرفتن قران مجيد و تمثالي از مقام معظم رهبري بر روي سكو ايستاد از مسابقات قهرماني كشور جودو بانوان حذف شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، چندی پیش متوجه شدیم خانم سمیه حیدری بانوی محجبه مدال آور المپیک جهانی و آسیایی، به دليل تصميم شوراي فني فدراسيون جودو، از مسابقات قهرماني كشور جودو بانوان در تاریخ دوم اسفند سال جاری حذف شده است و تصمیم شوراي فني فدراسيون جودو بعد از پذيرش شدن و وزن كشي انجام شده، به گونه ای که این خانم ورزشکار استان بعد از انجام قرعه كشي حدود ساعت دوازده شب به همراه خواهرش از مسابقات حذف شده و تنها دلیلشان اين بوده كه اين موضوع، تصميم شوراي فني فدراسيون جودو است.

پیرو انتشار مصاحبه خانم "سمیه حیدری" بانوی محجبه جودوکار کشور با جهان نیوز و نیز خبری درباره حذف وی از مسابقات قهرمانی کشور روابط عمومی فدراسیون جودو جوابیه ای صادر کرده است که همراه با پاسخ جهان نیوز منتشر شده بود.

این در حالی است که مدارک موجود خلاف ادعای روابط عمومی فدراسیون جودو است که گفته اند خانم سمیه حیدری و سمیرا حیدری بدون مجوز استانی در مسابقات شرکت کرده اند.

قسمتی ازمتن بیانیه روابط عمومی فدراسیون چنین بیان داشته"در رابطه با حذف ایشان از مسابقات قهرمانی کشور بنابر قوانین و مقررات برگزاری مسابقات، هیچ ورزشکاری در قالب استان های دیگر بدون مجوز استانی که در آن سکونت و فعالیت می نماید، نمی تواند شرکت نماید و تصمیم حذف نامبرده در پی اعتراض استان های دیگر در شورای فنی بانوان مطرح و با حداکثر آرا اتخاذ گردید و کلیه اسناد و مدارک در فدراسیون جهت هرگونه پیگیری موجود می باشد."!

درصورتی که با پیگیری به عمل آمده متوجه شدیم برخلاف این رأی صادرشده مجوز لازم دراین مورد از استان کسب شده است.
مدرک موجود جهت تأیید این اظهار نظر بپیوست منتشر می شود.
سند مجوز استانی سمیه و سمیرا حیدری


کد مطلب: 12856

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/report/12856/غرض-ورزی-بانوی-محجبه-قهرمان-جهان-حذف

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir