کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتخاب رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری ناتمام ماند

26 ارديبهشت 1397 ساعت 10:09

انتخاب رئیس هیات قایقرانی استان به دلیل اعتراض کاندیداها به نتایج این انتخابات و با دستور رئیس فدراسیون قایق رانی و با هدف بررسی مجدد صلاحیت اعضای مجمع ناتمام ماند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ روز گذشته مجمع انتخابات رئیس هیات قایقرانی با حضور رئیس فدراسیون، اعضا مجمع و رقابت ۶ کاندید برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در این مجمع به ظرفیت‌های آبی چهارمحال بختیاری ازجمله عبور سه کیلومتر رودخانه، وجود سدهای متعدد و تالاب‌ها اشاره و تأکید کرد: سکان دار این هیأت برای سرآمد شدن این رشته در سطح کشور باید برنامه‌محوری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

حمید کریمی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، کمپ قایقرانی گرداب شهرستان بن در چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد و با این افتتاح به رونق این رشته ورزشی کمک شایانی خواهد شد و هیأت برای میزبانی مسابقات ملی با توجه به ظرفیت‌های آبی استان اقدام نماید.

وی به مسائل پیش آمده برای رفتینگ اشاره کرد و عنوان داشت: خوشبختانه برای از سرگیری فعالیت‌های ورزشی و گردشگری این رشته پرهیجان با مسؤلان در حال رایزنی و هماهنگی هستیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی نیز در این مجمع با اشاره به طبیعت و ظرفیت چهارمحال و بختیاری و درخشش ورزشکاران در این رشته، اظهار کرد: بعد از مسابقان اینچئون پس از فدراسیون کشتی، فدراسیون قایقرانی از لحاظ تعداد مدال دومین هیآت پرمدال انتخاب شده است.

غلامرضا امینی به استعداد ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رشته‌های قایقرانی اشاره کرد و افزود: در رشته اسلالوم تخصص ورزشکاران چهارمحال و بختیاری مثال‌زدنی است چراکه یکی از بهترین ورزشکاران در رشته اسلالوم و کاپیتان کاناپولو از ورزشکاران این استان و می‌توانند جزء ورزشکارهای المپیک بوده و در مسابقات آسیایی شرکت کنند.

امینی با اشاره به برگزاری مسابقات اسلالوم ۲۰۱۸ در رودخانه کرج در استان البرز و کاناپلو در سال ۲۰۱۹، افزود: این امر سبب می‌شود تا توانایی در برگزاری مسابقات آسیایی بیش از گذشته افزایش یابد.

در ادامه رای گیری این مجمع پرحاشیه با نام نویسی ۶ کاندید آغاز شد که سه کاندید انصراف خود را به صورت کتبی اعلام و با عدم حضور یکی از کاندیداها در این مجمع، در نهایت انتخابات بین محمد بهاءلو و ابراهیم شفقت صورت گرفت.

از مجموع ۱۵ رأی اعضای مجمع، بهاءلو هشت و شفقت هفت رأی اعضا را کسب کرد، که با توجه به اعتراض کاندیدها، و به دستور رئیس فدراسیون اعلام نتیجه قطعی انتخابات با هدف بررسی مجدد صلاحیت اعضای مجمع به آینده موکول شد.

انتهای پیام/1026ج


کد مطلب: 39260

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/39260/انتخاب-رئیس-هیات-قایقرانی-چهارمحال-بختیاری-ناتمام-ماند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir