کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرکل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي چهارمحال و بختياري:

چهارمحال و بختياري مقصد سفر بيش از 67 هزار مسافر نوروزي

9 فروردين 1397 ساعت 14:12

مديرکل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي چهارمحال و بختياري گفت: بيش از 67 هزار نفر چهارمحال و بختياري را مقصد سفر خود انتخاب کردند.


به گزارش جهانبین نیوز؛ بهمن عسگري سوادجاني مديرکل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار داشت: چهارمحال و بختياري تا آخر وقت ديشب هفتم فروردين ۹۷ پذيراي ۶۷ هزار و ۷۱۵ نفر بوده است.

وي بيان داشت: بروجن با ثبت ۱۶ هزار و ۷۸۷ نفرشب اقامت بيشترين تعداد مسافر و گردشگر نوروزي استان را به خود اختصاص داده است.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان افزود: ۱۶ هزار و ۲۷۰ نفر نيز اقامتگاه هاي شهرکرد را براي اقامت نوروزي خود انتخاب کرده اند.

وي تصريح کرد: لردگان تا آخر وقت ديشب ۹ هزار و ۸۳۵ نفر را در اقامتگاه هاي خود پذيرفته است و ۸ هزار و ۵۵۶ نفر نيز اقامتگاه هاي زيباي سامان را براي اسکان خود انتخاب کرده اند.

عسگري سوادجاني با بيان اينکه ۳ هزار و ۸۸۴ نفر شب اقامت در شهرستان فارسان تا پايان هفتم فروردين امسال به ثبت رسيده است، خاطرنشان کرد: ۵ هزار و ۸۳۶ نفر شب اقامت نيز در اقامتگاه هاي کوهرنگ، ۲ هزار و ۳۸۱ نفرشب اقامت در اقامتگاه هاي شهرستان کيار، ۲ هزار و ۳۳۴ نفر شب اقامت در شهرستان اردل و يک هزار و ۲۸۳ نفر شب اقامت در اقامتگاه هاي شهرستان بن ثبت شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب


کد مطلب: 38972

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38972/چهارمحال-بختياري-مقصد-سفر-بيش-67-هزار-مسافر-نوروزي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir