کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری؛

دشمنان بدانند انقلاب اسلامی ریشه ای ۱۴۰۰ ساله دارد

12 دی 1396 ساعت 11:24

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: تمام آحاد ملت باید بدانند تنها راه سلامت رسیدن به مقصد، در میان این فتنه ها و آسیب ها، وحدت است.


حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری؛ در گفت وگو با جهانبین نیوز؛ گفت: ملت بصیر و ولایی ایران بعد از چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پی به این نکته برده اند که این درخت، روز به روز تنومند می‌شود، چرا که ریشه ای ۱۴۰۰ ساله دارد.

مرتضوی با اشاره به بی عدالتی هایی که در جامعه ی امروزی وجود دارد، افزود: این بی عدالتی ها دور از شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دولت مردان ما باید به این بی عدالتی های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی موجود در کشور توجه ویژه داشته باشند و آنها را به هر نحو ممکن ریشه کن کنند.

وی بیان کرد: ناگفته نماند که هر جامعه و هر ملتی که شکل می گیرد، دشمنانی دارد که سعی در تضعیف آن ملت و جامعه می‌کنند و جامعه ی اسلامی ما هم مستثنی نیست و مردم ما باید آگاهانه و با بصیرت برخورد کنند و ندانسته آب به آسیاب دشمن نریزیم، چون که دشمنان ما به هیچ چیز اعتقاد ندارند، به جز منافع شخصی خودشان.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری ادامه داد: سخنان مقام معظم رهبری بسیار سخنان حکیمانه و بسیار جهت بخش و عمیق بود و ما باید این سخنان را با جان و دل گوش دهیم و به آنان جامه ی عمل بپوشانیم.

مرتضوی افزود: در عین حال اتفاقات جامعه ی امروز ما برای مسئولین هشداری است که مباحث اقتصادی و نابسامانی های موجود را جدی بگیرند و باید گفت که ما زاویه ی دیدمان، زاویه ی دید فرهنگی و دینی است و امثال ما اشکال را در ضعف فرهنگی می بینیم.

وی تصریح کرد: ضعف های اقتصادی و اجتماعی و دیگر ضعف هایی که در جامعه بین مردم و مسئولین مشاهده می‌شود، همه ریشه در ضعف فرهنگی دارد و ما از نظر فرهنگی، دینی و اعتقادی در موقعیتی قرار داریم که در شأن جمهوری اسلامی نیست و همه شاهد این موضوع هستیم.

مرتضوی گفت: ضعف اعتقادی و فرهنگی موجود هم بیشتر به ضعف مدیریت برمی گردد و ضعف مدیریت هم ریشه در مباحث اعتقادی و فرهنگی دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری بیان کرد: خداوند نصرت و پیروزی را شامل حال کسی خواهد کرد که خدا را و دین خدا را یاری کند و نمونه ی بارز آن امام خمینی (ره) بود که با دست خالی جلوی کفرایستاد و انقلاب اسلامی ایران را پایه گذاری کرد.

وی ادامه داد: هر چقدر ارتباط ما با قرآن و اهل بیت علیهم السلام کمتر شود و از این دو مقوله فاصله بگیریم، جای آن را دنیا طلبی و حرص و طمع پر می‌کند و اگر خواهان این هستیم که این ظلمت پراکنی ها، نابهنجاری ها و این آسیب ها کم و کمتر شود، باید چنگ به ریسمان الهی زد و از تفرقه دوری کنیم.

مرتضوی گفت: هنر درست استفاده کردن از فضای مجازی را باید یاد بگیریم و در مقابل تهاجم ها و شایعاتی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، پاسخ قاطع، روشن و برگرفته از قرآن بدهیم.

وی در پایان بیان کرد: دشمنان این نظام مقدس باید بدانند ضعیف تر از آنند که بخواهند با این کلمه ی طیبه ی جمهوری اسلامی در بیفتند و تمام آحاد ملت باید بدانند تنها راه به سلامت رسیدن به مقصد، در میان این فتنه ها و آسیب ها، وحدت است.

انتهای پیام/10222


کد مطلب: 37855

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37855/دشمنان-بدانند-انقلاب-اسلامی-ریشه-۱۴۰۰-ساله

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir