کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مشکلات عدیده در مسکن مهر

دل پر درد ساکنان شهرک الهيه بروجن/سخنگوي شوراي شهر: نهادهاي متولي به وظايف خود عمل کنند

22 اسفند 1396 ساعت 13:12

جمعي از ساکنان شهرک الهيه بروجن که دل پر دردي از مشکلات عديده اين شهرک دارند مي گويند پيگيري هاي مکرر ما بي نتيجه بوده و تا به حال اقدام موثري جهت رفاه حال ساکنان صورت نگرفته است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، وضعيت نامناسب شهرک الهيه بروجن و بي توجهي به مشکلات، نارضايتي شديد ساکنان اين شهرک را در پي داشته است.

يکي از ساکنان شهرک الهيه بروجن با بيان اين که ساکنان اين شهرک با مشکلات عديده اي مواجه هستند، گفت: تا به حال اقدام موثري در جهت رفاه حال ساکنان شهرک الهيه صورت نگرفته است.

وي مي گويد "وضعيت نامناسب آسفالت خيابانها، سطل هاي زباله، روشنايي معابر، نبود فضاي سبز و مکان ورزشي تنها بخشي از مشکلات شهرک الهيه بروجن است.

او افزود: نبود مکان ورزشي تفريحي براي سرگرمي کودکان موجب گرديده کودکان به بازي کردن در خيابان هاي شهرک روي آورند که فوق العاده خطرناک است.

يکي ديگر از ساکنان شهرک الهيه بروجن برايمان گفت: آسفالت شهرک الهيه فاز يک نيمه کاره و پلي هم چند ماه است خراب شده کسي هم به فکر بازسازي و رسيدگي به اين مشکلات نيست.

وي با بيان اين که قسمتي از فاز يک شهرک الهيه آسفالت درستي ندارد، مي گويد: پلي سر کوچه مسجد قرار دارد که نزديک دو ماهي مي شود شکسته است.

فردي ديگر با اشاره به اين که پيگيري هاي مکرر ما بي نتيجه بوده و جواب درستي به ما نمي دهند، گفت: براي پيشرفت اين محيط از چشم افتاده درخواست کمک و پيگيري داريم.

شوراي شهر با قوت پيگير مشکلات شهرک الهيه است/نهادهاي متولي به وظايف خود عمل کنند

کامران حيدري سخنگوي شوراي شهر بروجن در همين خصوص به کلار، گفت: در حال حاضر شهرک الهيه بروجن جزء وظايف راه و شهرسازي است که بايد تکميل و بعد از آن تحويل شهرداري شود.

وي با بيان اين که شهرک الهيه بروجن از لحاظ زير سازي، فضاي فرهنگي و آموزشي و فضاي سبز بر عهده وزارت راه و شهرسازي است، گفت: در حال حاضر شهرداري خدمات دفع زباله و ايجاد خدمات حمل ونقل عمومي را در اين شهرک انجام مي دهد.

حيدري با بيان اين که اداره راه و شهرسازي هنوز کارهاي تغيير و تحول را انجام نداده است، گفت: مقدمات تغيير و تحول شهرک الهيه طي نشست هايي که برگزار شده در حال انجام است که شهرداري شهرک را تحويل بگيرد اما هنوز به توافق نرسيده ايم.

وي گفت: پيشنهاد ما اين است که يا اداره راه و شهرسازي وظايف و تعهدات خود را سريعا انجام دهد يا هزينه هايي که باقي مانده حساب کند تا نخواهيم از بودجه عمومي شهر هزينه کنيم.

سخنگوي شوراي شهر بروجن با بيان اين که شوراي شهر بروجن با قوت مشکلات شهرک الهيه را پيگيري مي کند، خاطر نشان کرد: در شوراي چهارم بحث روشنايي و خيابانها انجام شد و اکنون هم اصلاح ورودي شهرک در حال پيگيري است.

حيدري اضافه کرد: براي تسريع امر لازم است نهادهايي که قانونا متولي ايجاد چنين مکان هايي هستند که بعد تحويل شهرداري شود به سرعت به وظايف خود عمل کنند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک


کد مطلب: 38872

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38872/دل-پر-درد-ساکنان-شهرک-الهيه-بروجن-سخنگوي-شوراي-شهر-نهادهاي-متولي-وظايف-خود-عمل-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir