کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

کمبود امکانات آموزشي درروستاها آموزش قرآن را دچار مشکل کرده است

23 دی 1395 ساعت 10:53

کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: در بخش مرکزي شهرستان اردل پنج خانه قرآن و موسسه فعاليت دارند که کمبود امکانات آموزشي در روستاها آموزش قرآن را دچار مشکل کرده و اميدواريم در اعتبارت امسال نگاه ويژه اي به اين شهرستان شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار کرد: بخش مرکزي شهرستان اردل با دارا بودن ۱۰ موسسه و خانه قرآن در برنامه هاي قرآني فعاليت خوبي دارند.

حسيني افزود: شهر اردل با دارا بودن دو موسسه فعال و چهار خانه قرآن در برنامه هاي قرآني فعاليت خوبي در زمينه آموزش قرآن روخواني و روانخواني، دروه هاي آموزشياري، و تربيت معلم قرآن دارند که بالغ بر۲۰۰ قرآن آموز هرساله بهرمند مي شوند.

وي با بيان اينکه در بخش مرکزي شهرستان اردل پنج خانه قرآن و موسسه فعاليت دارند که کمبود امکانات آموزشي در روستاها آموزش قرآن را دچار مشکل کرده که اميدواريم در اعتبارت امسال نگاه ويژه اي به اين شهرستان شود اظهار کرد: اين بخش با بيش از ۳۵ هزار نفر جمعيت ۱۰ موسسه و خانه قرآن فعال دارد که نمي تواند پوشش کاملي براي آموزش و رشد برنامه هاي قرآني در اين بخش باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه


کد مطلب: 32660

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32660/کمبود-امکانات-آموزشي-درروستاها-آموزش-قرآن-دچار-مشکل-کرده

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir