کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در شهرستان فارسان

تشکيل 10 کميته خدمات رساني به مسافران در ايام نوروز

22 اسفند 1396 ساعت 11:29

فرماندار شهرستان فارسان گفت: 10 کميته براي خدمات‌دهي به مسافران در سطح شهرستان با همکاري زيرمجموعه‌هاي آن‌ها تشکيل شد که مسائل مربوط به گردشگران را پي گيري کنند


به گزارش جهانبین نیوز، مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: در جلسات خدمات شهري شهرستان فارسان براي خدمات‌رساني به مجموعه گردشگران که در طول ايام نوروز به شهرستان فارسان سفر خواهند کرد برنامه‌ريزي شد.

وي در ادامه افزود: براي اجراي اين برنامه 10 کميته براي خدمات‌دهي به مسافران در سطح شهرستان با همکاري زيرمجموعه‌هاي آن‌ها تشکيل شد که مسائل مربوط به گردشگران را پي گيري کنند.

طاهري خاطرنشان کرد: در اين جلسه 5 تيم سيار و ثابت جمعيت هلال‌احمر حضور فعال و ارائه خدمات‌دهي خود را در طول مسيرهاي منتهي به شهرستان را اعلام نمودند.

9 محل اسکان براي مسافران نورزي در شهرستان فارسان مشخص شد

وي اظهار داشت: در اين جلسه در خصوص اسکان مسافران 9 محل اسکان مشخص گرديد و همچنين در ارتباط با کشيک ادارات، اصناف و مسائل مربوط به حمل‌ونقل و مسائل بهداشتي و درماني تصميماتي اتخاذ گرديد.

فرماندار شهرستان فارسان گفت: در راستاي مصوبه شوراي دستگاه‌هاي نظارتي استان جلسه‌اي با حضور همه شهرداران، بخشداران، دهياران و اعضا شوراهاي اسلامي شهر و روستا شهرستان برگزار شد.

طاهري در ادامه افزود: در اين جلسه اعضا کميسيون ماده 99 و 100 شهرستان در خصوص آگاهي بخشي و پيشگيري از تخلفات در ارتباط با موارد قانوني و شرح وظايف شوراها، شهرداري‌ها و دهياري‌هاي سطح استان گفتگو کردند.

وي خاطرنشان کرد: اين جلسه با حضور کارشناساني از استان، دفتر فني استاندار در محل شهرستان فارسان و به‌منظور گسترش فرهنگ نظارت‌پذيري برگزار شد تا بتوانيم شرح وظايف را به‌درستي به سمع و نظر ارگان‌هاي مربوطه برسانيم و اجرايي کنيم.

انتهای پیام/590پ


کد مطلب: 38871

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38871/تشکيل-10-کميته-خدمات-رساني-مسافران-ايام-نوروز

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir