کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده حوزه بسيج ادارات شهرستان فارسان

اجراي طرح محروميت‌زدايي در روستاي عيسي آباد فارسان

13 دی 1396 ساعت 12:52

فرمانده حوزه بسيج ادارات شهرستان فارسان گفت: به‌منظور ارتقاء سطح سلامت در بين روستائيان شهرستان فارسان تعدادي از پزشکان و دندان‌پزشکان بسيجي به روستاي عيسي آباد اعزام شدند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، روستاي عيسي آباد، روستايي از توابع بخش باباحيدر شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياري است، اين روستا ۶ شهيد را تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي نموده است.

در گزارشي با تيتر روستاي عيسي آباد (فارسان)، قصيده بلند محروميت! که در تاریخ 10 آذر در سایت پیرغار منتشر شد خبرنگارا ما به مشکلات این روستا پرداخته و از مسئولین خواستار رفع این مشکلات شد،  به دنبال انتشار این خبر و طرح مشکلات این روستا بچه هاي بسيجي آستین بالا زده و دست به کار رفع مشکلات مردم و ساکنان روستا شدند.

حل مشكل مردم محروم ازجمله وظايف ما و مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي است


فرشيد اميريان فرمانده حوزه بسيج ادارات از اعزام تعدادي از پزشکان و دندان‌پزشکان مجرب به روستاي عيسي آباد خبر داد.

وي گفت: به‌منظور محروميت‌زدايي و ارتقاء سطح بهداشت در مناطق محروم تعدادي از پزشکان و دندان‌پزشکان بسيجي از طرف جامعه بسيج پزشکان به‌صورت داوطلبانه در بين مردم روستاي محروم عيسي آباد حضور يافتند و به معاينات پزشکي و بهداشت دهان و دندان دانش آموزان اين روستا پرداخته و آموزش‌هاي لازم را در اين خصوص به دانش آموزان اين روستا ارائه دادند.



اميريان بیان داشت: اين اقدام کاملاً خودجوش انجام گرفت و هدف از انجام اين کار رضايت خداوند متعال و تحکيم پيوند مردم با نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

وی عنوان کرد: حل مشكل مردم محروم ازجمله وظايف ما و مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي است، به‌درستي مردم ايران‌زمين مردماني بسيار وفادار و قدرشناس هستند و هرگز شايسته اين محروميت و فقر نبوده و نيستند.



فقر و محروميتي غالباً ناشي از بي‌تدبيري و سوء مديريت مسئولان است

وي اظهار داشت: فقر و محروميت‌ها غالباً ناشي از بي‌تدبيري و سوءمديريت مسئولان است، در اين ميان باز هم بسيجيان وارد عرصه شده و در تلاش براي جبران کاستي‌ها مي‌باشند، بسيجياني که از سر اخلاص و بدون هيچ‌گونه چشم‌داشتي بزرگ‌ترين خدمت‌ها را به مردم داشته و هيچ‌گاه هيچ ادعا و منتي نداشتند.

انتهاي پيام1026ج /590پ


کد مطلب: 37880

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/37880/اجراي-طرح-محروميت-زدايي-روستاي-عيسي-آباد-فارسان

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir