کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی :

پروژه انتقال آب بن_بروجن، تضمین حیات ۵۰ درصد جمعیت چهارمحال وبختیاری/ مسئولین استان هم‌جوار از اظهارات تنش زا بپرهیزند

22 شهريور 1396 ساعت 12:21

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه انتقال آب بن- بروجن یک طرح ملی و بامصوبه ریاست جمهوری است استان های هم جوار با صحبت های خودتنهاتنش میان دواستان را بیشتر می کنند.


خدیجه ربیعی فرادنبه نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، "خدیجه ربیعی"؛ فرادنبه نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، پروژه انتقال آب بن-بروجن را یکی از پروژه های ملی دانست و اظهار کرد: این پروژه یکی از مصوبات ریاست جمهوری بوده و از سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرده و کاملا قانونی است.

پروژه انقال آب بن-بروجن یک طرح ملی است

ربیعی به صحبت‌های اخیر نائب رئیس شورای شهر اصفهان اشاره و تاکید کرد: این صحبت‌ها و مصاحبه‌ها تنها موجب ایجاد تنش بین دو استان و آزرده‌خاطر شدن مردم می شود، صحبت‌هایی که فاقد هرگونه منطق و اساسی است و نه‌تنها باید از آن اجتناب کرد بلکه لازم است همه برای بهره‌برداری از این طرح ملی بسیج شوند.

پروژه بن-بروجن تامین‌کننده آب شرب بیش از ۵۰ درصد مردم چهارمحال و بختیاری

وی تاکید کرد: پروژه بن-بروجن یک طرح ملی و تامین‌کننده آب شرب بیش از ۵۰ درصد مردم چهارمحال و بختیاری است و همه کشور چه مردم و چه مسئولین وظیفه دارند برای این مساله حیاتی به صورت شبانه روز تلاش کنند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی به تامین آب شرب سیزده روستا و ده شهر این استان از طریق این پروژه اشاره و گفت: مردم چهارمحال و بختیاری در بحران بی‌آبی به سر می‌برند و این پروژه می‌تواند مشکلات آب شرب مردم را تا حدودی رفع کند.

ربیعی بابیان اینکه پروژه بن-بروجن از پیشرفت خوبی برخوردار است، اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان به جد پیگیر این پروژه بوده و مکاتبات زیادی را برای حل معضلات مالی آن داشتند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه انتقال آب بن-بروجن در مدت یک سال گذشته پیشرفت خوبی داشته، گرچه انتظار می‌رفت در این مدت پنج ساله شاهد این پیشرفت‌ها باشیم، اما در شرایط فعلی نیاز است همه مسئولین استانی و کشوری برای به بهره‌برداری رسیدن آن تلاش فراوان کنند.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی به دغدغه‌های استاندار چهارمحال و بختیاری اشاره و افزود: یکی از اهداف استاندار چهارمحال و بختیاری به اتمام رسیدن پروژه‌ها است و در این راستا از مسئولین اجرایی خود انتظار دارد تمام تلاش خود را برای به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌ها صورت دهند.

چهارمحال و بختیاری در بحران بی‌آبی به سر می‌برد


ربیعی به بحرانی شدن مساله آب در استان اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر نباید به دنبال مقصر بود چون مساله آب شرب در استان مساله‌ای حیاتی است و استاندار و سایر مسئولین اجرایی باید تمام تلاش خود را برای اخذ اعتبارات داخلی و کشوری برای پیشرفت این پروژه داشته باشند.

وی به مصوبات ریاست جمهوری اشاره و گفت: این طرح بایستی تا پایان دولت یازدهم به بهره‌برداری می‌رسید، لازم است همه مسئولین همت کرده و تا سال آینده این پروژه به پایان برسد.

مسئولین استان همجوار از صحبت‌های تنش‌زا بپرهیزند/رسانه‌ها آن‌ها را نشر ندهند

نماینده مردم بروجن در مجلس اسلامی خطاب به مسئولین استان همسایه گفت: مساله آب شرب مساله‌ای حیاتی و غیرقابل انکار است، نباید برخی از این امر غافل شده و با عنوان کردن صحبت‌های بی‌پایه و اساس باعث ایجاد تنش در جامعه شوند، این پروژه یکی از مصوبات هیئت دولت بوده و بارها از زبان رئیس جمهور و معاونین ایشان از آن یاد شده است.

وی خطاب به رسانه‌ها نیز تاکید کرد: از انتشار برخی صحبت‌های تنش‌زا خودداری کنند تا آرامش در کشور حاکم و مسئولین بتوانند به خوبی به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 36179

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36179/پروژه-انتقال-آب-بن-بروجن-تضمین-حیات-۵۰-درصد-جمعیت-چهارمحال-وبختیاری-مسئولین-استان-هم-جوار-اظهارات-تنش-زا-بپرهیزند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir