کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شهر فارسان

مسئولان در مقابل قولي که به مردم مي‌دهند فرافکني نداشته باشند

22 دی 1396 ساعت 16:36

امام‌جمعه فارسان گفت: اگر به مردم قول بدهيم و بعد از مدت‏زمانى براى عملكرد نداشته خويش فرافكنى داشته باشيم، نه شايسته مسئولان محترم و دولتمردان است و نه شايسته مردم فهيم ايران.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته شهر فارسان گفت: شما را به رعايت تقواي الهي دعوت مي‌کنم، تبعيت کردن از حدود الهي و واجبات الهي و رعايت کردن و پرهيز از معاصي الهي و ترک محرمات الهي. تنها راه نجات و رسيدن به سعادت ابدي در دنيا و آخرت رعايت تقواي الهي است

مردم شهرستان فارسان در راهپيمايي 17 دي‌ماه خوش درخشيدند

وي تصريح کرد: تقدير و تشکر مي‌کنم از مردم غيور، صبور و ولايت مدار شهرستان فارسان که در 17 دي بار ديگر به پشتيباني نظام و ولايت‌فقيه به ميدان آمدند. خداي متعال ان شاء الله نعمت ولايت و نعمت بصيرت و بيداري را براي ما زياد و سايه رهبري را مستدام گرداند؛ و ملت عزيز ايران که با بصيرت و هوشمندي در حوادث مختلف توانسته‌اند در مقابل دشمنان بايستند.

امام‌جمعه شهر فارسان به سخنان مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) در چند روز گذشته اشاره داشت و گفت: مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) روز ۱۹ دیماه در تحليل حوادث اخير به‏ عنوان اولين و مورد اتفاق‏ ترين مطلب فرمودند: در اين روزها تحليل‏هاى گوناگونى از طرف اشخاص مختلف و جناح‌ها، در روزنامه‏ ها، در شبكه‏ هاى اينترنتى نسبت به اين قضايا انجام گرفت؛ در اين تحليل‏ها يك نقطه‏ ى تقريباً مشتركى وجود داشت كه آن نقطه، نقطه‏ ى درستى است و آن تفكيك بين مطالبات صادقانه و به حقّ مردم و حركات وحشيانه و تخريبگرانه‏ ى يك گروه است.

وظيفه دولت‏مردان جوابگويى به اعتماد مردم است

وي اظهار داشت: وظيفه دولت‏مردان جوابگويى به اعتماد مردم است كه در برهه فعلى حكم جهاد فى سبيل الله را دارد، همان‏گونه كه رهبر معظم انقلاب بارها تأكيد فرموده ‏اند امروز شاخص ‏ترين مبارزه مسئولين در نظام اسلامى، همان خدمت صادقانه به مردم به ‏ويژه اقشار محروم است.

وي بيان داشت: از هر منظرى كه می نگريم وظيفه دولت‏مردان در هر سه قوه كلان كشورى خدمت صادقانه است و مهم‏تر اين‏كه اگر مي‏خواهيم حقوق شهروندى  در جامعه رواج پيدا كند، از عملكرد دولتمردان اين امر شدنى است، ولي اين‏كه به مردم قول بدهيم و بعد از مدت‏ زمانى براى عملكرد نداشته خويش فرافكنى داشته باشيم، نه شايسته مسئولان محترم و دولتمردان است و نه شايسته مردم فهيم ايران.

شيطان بزرگ آمريكا و ترامپ به‏ عنوان دشمن سرسخت ملت ايران هستند

امام‌جمعه فارسان به 22 دي‌ماه اشاره داشت و گفت: ۲۲ دیماه يعني امروز روزى ديگر براى تصميم رئيس‌جمهور آمريكا مبنى بر تمديد و يا عدم تمديد تعليق‌هاي تحريم و پذيرش و عدم پذيرش ادامه حيات برجام است.

وي افزود: شيطان بزرگ آمريكا و ترامپ به ‏عنوان دشمن سرسخت ملت ايران تنها در همين دوران كوتاه يک‌ساله‌ي روى كار آمدنش، در چندين اقدام ظالمانه عليه جمهورى اسلامى با رسوايى و انزواى شديد مواجه گرديده است.

وي تصريح کرد: نمونه داغ و نزديك آن‌که هنوز عوارضش در جريان است، دخالت مذبوحانه در مسائل داخلى ايران و حمايت و هدايت عريان و آشكار از اغتشاشات اخير می باشد اگرچه به فضل الهى اين بار هم تير آمريكا به سنگ خورد.

 وي بيان داشت: تجربه نشان داده است كه سياستمداران مست قدرت و سلطه‏ طلب آمريكا هرگز دست از خصلت فرعونى و درنده‏ خويى و جنايت و ظلم به ملت‌ها بر نخواهند داشت و الا بايد از همين ناكامی ها و شكست‏هاى مقطع كوتاه روى كار آمدن ترامپ، عبرت مى‏گرفتند.

انتهاي پيام/590پ
 


کد مطلب: 38004

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38004/مسئولان-مقابل-قولي-مردم-مي-دهند-فرافکني-نداشته-باشند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir