کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری:

برگزاری ۵۰ عنوان برنامه در هفته بزرگداشت شهدا در چهارمحال و بختیاری/ایثارگران تا ۲۲ اسفند نسبت به تعویض کارت خود اقدام کنند

13 اسفند 1396 ساعت 12:05

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: هفته بزرگداشت شهدا از ۱۵ آغاز و تا ۲۲ اسفند ادامه دارد، که در این مدت در سطح استان ۵۰ عنوان برنامه برگزار خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) در تاریخ ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۸ تاسیس شد.

وی افزود: در سال ۱۳۸۳ به دستور رهبر معظم انقلاب بنیاد جانبازان، بنیاد ایثارگران و بنیاد شهید در قالب یک نهاد فعالیت خود را ادامه دادند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۷۰ درصد از اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ شهادت است افزود: بحث معیشتی خانواده‌های شهدا و ایثارگران بقیه اهداف را شامل می‌شود.

نجفی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در سه محور شامل، بحث ایثارگری در سطح جامعه، ارائه خدمات به جانبازان و ارائه خدمت به خادمان شهدا درحال فعالیت است بیان داشت: هفته بزرگداشت شهدا از  ۱۵ آغاز و تا ۲۲ اسفند ادامه دارد، که در این مدت در سطح استان ۵۰ عنوان برنامه برگزار خواهد شد.

وی تجلیل از مدیران دستگاه‌هایی که در طول سال با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری داشتند، برگزاری پنج یادواره شهید در استان، برگزاری اولین یادواره شهدای بمباران شهرکرد، برگزاری همایش همسران شهدا و مادرانی که هم همسر و هم مادر شهید هستند، رونمایی از ۱۰ اثر چندرسانه‌ای در معرفی سرداران شهید استان، سرکشی از ۳۱۰ خانواده شهدا، اجرای برنامه روستای نمونه ایثارگری در شهرستان کوهرنگ، افتتاح سه گلزار شهدا در لرگان و فارسان، کلننگ‌زنی ۲۱ گلزار شهدا، برگزاری همایش پیاده‌روی عمومی در مرکز استان، کاشت ۲۴۰۰ نهال به یاد ۲ هزار و ۴۰۰ شهید این استان، اجرای برنامه در ۳۰ حسینیه استان، اجرای نمایش‌های خیابانی و... را ازجمله ویژه‌برنامه‌های این هفته معرفی کرد.

نجفی با اشاره به طرح تعویض کارت شناسایی ایثارگران گفت: سیاست بنیاد بر این است که کارت‌های قدیمی جمع‌آوری و کارت‌های جدید برای اعضا صادر شود، بنابراین کلیه ایثارگران تا ۲۲ اسفندماه به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه و در سامانه ایثار و سجایا اطلاعات‌شان را ثبت کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 38760

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38760/برگزاری-۵۰-عنوان-برنامه-هفته-بزرگداشت-شهدا-چهارمحال-بختیاری-ایثارگران-۲۲-اسفند-نسبت-تعویض-کارت-خود-اقدام-کنند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir