کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کيار:

رشد و ارتقاء بهداشت و درمان نيازمند توجه شهرداران، دهياران و شوراهاي اسلامي شهر و روستا است

24 بهمن 1396 ساعت 15:01

همايش افزايش مشارکت هاي شهرداران، دهياران و شوراهاي اسلامي در زمينه ارتقاء و رشد بهداشت در شهرها و روستاها به ميزباني شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کيار در جمع شهرداران، دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي شهرستان کيار گفت: بايد از همه ظرفيت هاي موجود در شهرها و روستاها براي توسعه بهداشت به شبکه بهداشت کمک نمايند.

فتاح پور افزود: استفاده از ظرفيت هاي آموزشي در شهرها و روستاها، پايگاه هاي مقاومت بسيج، دهياري ها و شوراها، خانه هاي قرآن، هيئات مذهبي، کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در زمينه ترويج بهداشت بسيار تعيين کننده است.

وي گفت: الگوسازي بهداشتي جهت ترويج بهداشت بسيار اهميت دارد و لازم است افرادي که در شهرها و روستاها به عنوان معتمد مردم شناخته مي شوند و در بسياري زنمينه ها به عنوان الگوي مردم معرفي شده اند در زمينه رعايت بهداشت هم با ارائه ي الگويي زيبا اين مساله مهم (رعايت بهداشت) را هم ترويج دهند.

کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کيار در ادامه گفت: تسهيل ارتباطات در حوزه سلامت توسط مسئولان شهرها و روستاها حائز اهميت است و لازم است شوراها و دهياران و شهرداران اين مساله را مد نظر قرار دهند و در روابط خود با مقامات سياسي، اجرايي و فرهنگي همواره مساله بهداشت و توسعه بهداشت در شهرها و رومستاها را به عنوان مساله اولويت دار خود قلمداد نمايند.

وي بيان داشت: شناسايي زمينه هاي آسيب در عرصه بهداشت يکي از مهمترين کارکردهايي است که در صورت اقدام اثر بخش نتايج قابل توجهي را در پي دارد.

به گزارش کيار بيدار اين همايش دو ساعته به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان کيار در سالن اجتماعات کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان شلمزار برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۸۰ک


کد مطلب: 38535

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/38535/رشد-ارتقاء-بهداشت-درمان-نيازمند-توجه-شهرداران-دهياران-شوراهاي-اسلامي-شهر-روستا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir