کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان شهرکرد:

پاکسازی ۱۲۰ دهانه پل های شهرستان شهرکرد صورت گرفت

14 دی 1395 ساعت 9:58

سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان شهرکرد گفت: به منظور آمادگی کامل در برابر حوادث و بلایای طبیعی درفصل زمستان، پاکسازی کامل دهانه پل های شهرستان شهرکرد انجام شد.


علیرضا مالکی سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان شهرکرد در گفت و گو با جهانبین نیوز گفت: پاکسازی و تنقیه کلیه پل های شهرستان شهرکرد به تعداد ۱۲۰ دهانه طی یکماه گذشته توسط راهداران شهرستان شهرکرد انجام شد.

ملکی با اعلام این خبرگفت: به منظور آمادگی کامل در برابر حوادث و بلایای طبیعی درفصل زمستان و جلوگیری از آب گرفتگی و بروز سیلاب های فصلی و خطرآفرین پل های محور مواصلاتی این شهرستان بطور کامل تنقیه و پاکسازی گردید.

مالکی در ادامه افزود: تنقیه و پاکسازی پل های این شهرستان که حجم ۱۹۰۰ مترمکعب و شامل پل های با دهانه های یک و دو متری بود در مدت یک ماه و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال انجام شد.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان شهرکرد به محدوده فعالیت اداره راهداری شهرستان شهرکرد اشاره کرد و گفت: راهداری شهرستان با مرکزیت شهرکرد و در محورهای منتهی به منطقه سفید دشت، سه راهی قلعه آقا(تونل رخ)، سه راهی امیرآباد (تنگه خراجی)، بعد از پل سودجان و ابتدای مصطفی آباد به ارائه خدمت می پردازد.

شایان ذکر است: اکیپ های راهداری در طول محورهای مواصلاتی استان مخصوصا" در گردنه ها و نقاط سخت گذر چهارمحال و بختیاری در تمام طول سال فعال هستند.

این اکیپ‌ها مسئولیت‌هایی مانند برف روبی، نمک پاشی، قنوزنی، نظافت علایم، ترمیم روشنایی‌ها و ارائه خدمات مورد نیاز در هنگام بارش برف یا سایر موارد در اسرع وقت به مسافران جاده‌ای را بر عهده دارند.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 32531

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/32531/پاکسازی-۱۲۰-دهانه-پل-های-شهرستان-شهرکرد-صورت-گرفت

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir