کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون ارزیابی و نظارت قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص):

ارتباط با امریکا رابطه گرگ و میش است/مصالحه با امریکا نابودی کامل انقلاب اسلامی است

12 مهر 1397 ساعت 11:34

معاون ارزیابی و نظارت قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: همه ما در آزمایش الهی قرار گرفته ایم و نباید زیر سلطه استکبار امریکا برویم و باید بدانیم ارتباط با امریکا ارتباط گرگ و میش است و مصالحه با امریکا نابودی کامل انقلاب اسلامی است.


به گزارش جهانبین نیوز، سردار سرتیپ پاسدار مرتضی صفاری معاون ارزیابی و نظارت قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در اجتماع ۲۰ هزار نفری بسیجیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور پرشور بسیحیان در رزمایش به صورت واحد و مشترک در سراسر ایران برگزار شد، تصریح کرد: مابسیجیان به رقم همه مشکلات و تحریم ها آماده ایم که در مقابل توطئه ها ایستادگی کنیم.

سردار صفاری ایستادگی در برابر توطئه ها را یکی از نکات در باور انقلاب اسلامی دانست و افزود: متاسفانه گاهی مشاهده می شود برخی بر این باورند که استکبار جهانی به سرپرستی امریکا برای ما مفید بوده و علاقه به برقرارری ارتباط با آن ها را داشته و به بهانه جهانی شدن میخواهند زیر ظلم استکبار جهانی بروند.

معاون ارزیابی و نظارت قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) تاکید کرد: چهل سال است که امریکای جنایتکار هر توطئه ای که به ذهنش برسد  را برای زیر پاگذاشتن تعهدات خود به کار گرفته است و این کاملا برای ما روشن شده است که نمی توان به استکبار جهانی اعتماد کرد.

وی با اشاره به کلام خداوند متعال در قران افزود: خدای متعال در قران کریم می فرمایند دشمنان شما پیوسته و مدام  با شما می جنگند؛ آن ها می خواهند دین و باور های شما را از شما بگیرند

سردار صفاری هدف استکبار جهانی را از بین بردن مسلمانان و انقلاب اسلامی دانست و افزود:  ما باید جلوی آن ها بایستیم و خداوند متعال نیز در این راستا تکلیف ما را روشن کرده است.

وی با بیان اینکه همه ما در آزمایش الهی قرار گرفته ایم و نباید زیر سلطه استکبار امریکا برویم، افزود:  ارتباط با امریکا ارتباط گرگ و میش است و  مصالحه با امریکا نابودی کامل انقلاب اسلامی است.

سردار صفاری به قدرت جمهوری اسلامی ایران در طول این چهل سال اشاره و گفت:  این قدرت نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از ایران توسعه و قدرت پیدا کرده است.

وی به تعطیلی بازارهای تهران اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن با تعطیلی بازار تهران فکر کرد عوامل پیروزی را بدست آورده و نمی دانست که همه ما باقدرت پای کار ایستاده ایم و دشمن جرات نمی کند برنامه ای را در دستور کار خود قرار دهد.

سردار صفاری به جنگ روانی از سوی دشمن اشاره و تاکید کرد: آن ها با فشار ها و تحریم های اقتصادی که به مردم وارد می کنند می خواهند با عملیات جنگ روانی فضا را ناآرام جلوه دهند اما این فضای ایجاد شده پوشالی است.

وی فرهنگ اسلام را فرهنگ غنی دانست و افزود: در کشور ما خداوند ذخایر زیادی گذاشته و ما باید به طور صحیح آن ها را مدیریت کنیم تا انقلابمان را به صاحب اصلی آن دهیم.

انتهای پیام/1022ج


کد مطلب: 40497

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/40497/ارتباط-امریکا-رابطه-گرگ-میش-مصالحه-نابودی-کامل-انقلاب-اسلامی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir