کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درخشش فيلم اسکي باز در جشنواره بين المللي فيلم کودک و نوجوان اصفهان/کسب 7 پروانه زرين توسط کاگردان کوهرنگي

16 تير 1396 ساعت 13:18

فيلم سينمايي اسکي باز به کارگرداني جوان کوهرنگي، فريدون نجفي بابادي 7 پروانه زرين جشنواره کودک و نوجوان اصفهان را کسب کرد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، آيين اختتاميه جشنواره بين المللي فيلم کودک و نوجوان اصفهان با معرفي نفرات برتر به کار خود پايان داد.

فيلم سينمايي  اسکي باز به کارگرداني فريدون نجفي از فيلمسازان کوهرنگي استان چهارمحال و بختياري موفق به کسب 7 پروانه زرين ششمين جشنواره بين المللي فيلم کودک و نوجوان در اصفهان شد.

اين فيلم در بخش هاي مختلف از سوي هيات داوران مورد تقدير قرار گرفت و پروانه هاي زرين را به خود اختصاص داد.

فيلم سينمايي اسکي باز به عنوان بهترين فيلم بلند سينمايي از سوي داوران انتخابات شد و جايزه ويژه اين بخش را دريافت کرد.

پروانه زرين بهترين بازيگر کودک به امير رضا فرامري بازيگر کوهرنگي، جايزه ويژه هيات داوران کودک و نوجوان بين الملل براي بازيگر نوجوان اين فيلم، جايزه بهترين کارگرداني بلند فيلم بخش بين الملل، جايزه ويژه هيات داوران براي بهترين بازيگر کودک بين الملل به فيلم اسکي باز تعلق گرفت.

اين فيلم در شهرستان کوهرنگ فيلمبرداري و توليد شده است.

فريدون نجفي کارگردان و نويسنده اين فيلم در نشست مطبوعاتي فيلم اسکي باز گفت: اين فيلم دست رنج يک گروه صادق و بي‌رياست، کارهاي قبلي من کوتاه و مستند بوده و پروانه زرين ک سيمرغ هم گرفته است اما همه اين جايزه‌ها براي فيلم‌ساز بهانه بود.
 
وي افزود: فيلم در فضاي سنتي و محلي يک قصه رئال و واقعي را روايت مي‌کند و درعين حال براي کودکاني که خارج از اين فضا هستند فانتزي و جالب خواهد بود.
 
نويسنده و کارگردان اسکي‌باز يادآور شد: بخشي از انتخاب لوکيشن که خارج از فضاي اپارتماني مرسوم در فيلم هاست به نستالژي خودم باز مي‌گردد که در آن فضا بزرگ شدم، البته سعي کردم قصه را به گونه‌اي تعريف کنم که به روز باشد.
 
نجفي با اشاره به اينکه ادبيات کودک ريشه در فرهنگ‌عامه دارد، تصريح کرد:  فيلم اسکي‌باز حتي مي‌تواند از لحاظ گردشگري هم ديد مخاطب جهاني را نسبت به ايران تغيير دهد.

انتهاي پيام/610ک


کد مطلب: 35267

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35267/درخشش-فيلم-اسکي-باز-جشنواره-بين-المللي-کودک-نوجوان-اصفهان-کسب-7-پروانه-زرين-توسط-کاگردان-کوهرنگي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir