کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد خبر داد

بازروايي واقعه غدير خم در شهرکرد

14 شهريور 1396 ساعت 11:15

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد گفت: واقعه غديرخم با همکاري بسيج و هیئات مذهبي در شهرکرد بازروايي مي‌شود.


به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار اسماعيل مولوي در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: واقعه بزرگ و تاريخي غديرخم با همکاري بسيجيان و هيئآت مذهبي شهرکرد بازروايي مي گردد.

وي با اشاره به اينکه امسال براي ششمين سال متوالي واقعه بزرگ غدير در شهرکرد بازروايي مي شود تصريح کرد: واقعه غدير به طور تخصصي توسط سپاه شهرکرد و با همت بسيجيان و هيئآت مذهبي شهرکرد بازسازي و بازروايي مي شود.

مولوي هدف از برگزاري اين برنامه را شناساندن فلسفه غدير و قرائت خطبه غدير با زبان هنر و اجراي نمايش در سطح شهر جهت عموم مردم دانست و گفت: اين برنامه در تاريخ ۱۸ شهريورماه مصادف با روز عيد غدير خم در مکان منطقه عمومي ترمينال جنوب "بيت العباس (ع)" برگزار مي شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان شهرکرد با تشکر از همه بسيجيان و هئات مذهبي شهرکرد که هرساله در انجام اين برنامه با سپاه شهرکرد همکاري مي نمايند افزود: قبل از برگزاري اين برنامه باشکوه، سه کاروان از نقاط مختلف شهر به سمت محل برگزاري برنامه حرکت مي کنند.

لازم به ذکر است؛ بازروايي واقعه غديرخم ۱۸ شهريورماه سال‌جاري در مجاورت ترمينال جنوب روبه روي حسينيه بيت العباس شهرکرد برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج/۵۳۰ب


کد مطلب: 36085

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/36085/بازروايي-واقعه-غدير-خم-شهرکرد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir