کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه شلمزار

حمايت از توليدات داخلي ناجي آينده کشور است/ امر به معروف و نهي از منکر فراموش شود تر و خشک با هم مي سوزد

16 تير 1396 ساعت 17:58

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي اين هفته شلمزار ضمن تاکيد بر احياء امر به معروف و نهي از منکر بر موضوع حمايت از توليد ملي و داخلي تاکيد کرد.


به گزارش جهانبین به نقل از  کيار بيدار حجت الاسلام سلطانزاده در خطبهاول نماز جمعه اين هفته شلمزار با مذمت برخي ردائل اخلاقي گفت: تارک الصلوه طبق آيات و روايات کافر است اما از آن بدتر آن است که کساني که بر اهميت نماز و عبادت الهي و ترک محرمات و انجام واجبات واقفند ساکت بمانند و در اين زمينه روشنگري نکنند.

وي در ادامه به برخي حرمت شکني ها که عده اي انجام مي دهند گفت: نبايد در جامعه اسلامي از حدود الهي تجاوز و تعدي شود و برخي ديگر هم بي توجه به اتفاقات باشند. بايد به مساله مهم و حياتي امر به معروف و نهي از منکر که يکي از واجبات است توجه بيش از پيش شود چرا که احياء امر به معروف و نهي از منکر نجات جامعه است و نبايد جامعه ما به سمت و سويي برود که برخي حرمت شکني کند و برخي که مي توانند و اثر گذارند در برابر آنها بي تفاوت باشند.

حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه دوم نماز جمعه اين هفته شلمزار گفت: اگر مي خواهيم مورد رحمت الهي واقع شويم بايد تقواي فردي و اجتماعي را رعايت کنيم.

امام جمعه شلمزار در ادامه به امر مهم حمايت از توليد ملي اشاره کرد و بيان داشت حمايت از توليدات وطني يکي از مهمترين کارهايي است که بايد هم دولت و هم مردم بدان توجه کنند.

وي يکي از نمودهاي حمايت از توليدات وطني خريد لباس و پارچه هاي توليد داخل کشور است دانست و افزود: پارچه در داخل توليد شود، در داخل دوخته شود و در داخل مصرف شود و همزمان با مساله قاچاق و سوء استفاده ها مبارزه گردد نه اينکه قاچاق لباس دختر يکي از وزرا را در رسانه ملي را قانوني جلوه دهند.
حجت الاسلام سلطانزاده در بخش ديگري از سخنان خود با انتقاد از نظريه پردازي هاي ديني برخي مردم که مسائل بي اساس و بي پايه را به دين مربوط مي کنند اشاره کرد و افزود: برخي با برداشت هاي اشتباه از دين و سبک زندگي و فراموشي ساده زيستي تيشه به ريشه خود مي زنند.

امام جمعه شلمزار در پايان صحبت هاي خود به ديدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اشاره کرد و گفت: خدا را شکر که سپاه پاسداران با اقدام به جا و به موقع حود هم تو دهني به کساني زد که فکر مي کردند مي توانند به ايران آسيب بزنند و هم موجبات شادي دل رهبر و مردم را فراهم کرد تا جايي که رهبري از اين اقدام به عنوان عبادت رمضاني ياد نمود.
انتهاي پيام/۵۸۰ک


کد مطلب: 35274

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/35274/حمايت-توليدات-داخلي-ناجي-آينده-کشور-امر-معروف-نهي-منکر-فراموش-شود-تر-خشک-هم-مي-سوزد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir