۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۲۰۹۰۱

شهادت سه دانشجوي مسلمان در آمريکا و سکوت رسانه هاي غربي

سکوت رسانه هاي غربي در مورد حادثه «چپل هيل»موجب خشمگين شدن مسلمانان شده و اعتراض هاي زيادي را به همراه داشته است.
شهادت سه دانشجوي مسلمان در آمريکا و سکوت رسانه هاي غربي
به گزارش جهانبین نیوز سایت خبری تحلیلی کلار در یاداشتی در مورد حادثه تروریستی چپل هیل نوشته است: سه دانشجوي آمريکايي ۲۳ ساله، ۲۱ ساله و ۱۹ ساله (زن، شوهر و خواهر) در نزديکي دانشگاه «کاروليناي شمالي» در «چپل هيل» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و کشته شدند.

مردي سفيدپوست که سابقه ابراز تنفر از اديان را به طور مکرر داشته است، به خانه همسايگان جوان مسلمان خود رفته و آنها را به ضرب گلوله به قتل می رساند.

سکوت رسانه هاي غربي در مورد اين حادثه موجب خشمگين شدن مسلمانان شده است و اعتراض هاي زيادي را به همراه داشته که در فضاي مجازي قابل مشاهده است؛ به نظر مي‌رسد رسانه‌هاي غربي اصلا تمايلي ندارند که نشان بدهند سه مسلمان قرباني حمله مسلحانه شده است.

در اين ميان رسانه هاي غربي با موضع گيري خود سعي کرده اند اين حادثه را به دور از انگيزه هاي مذهبي و يک موضوع شخصي و دعواي دو همسايه بر سر "جاي پارک" جلوه دهند!


رسانه هاي آمريکايي با دروغ گويي سعي دارند تا علت اين حادثه را يک موضوع شخصي نشان دهند و با پوشش خبري ضعيف اين موضوع را کم اهميت و ناديده گرفته اند.

در این میان کاربران شبکه‌هاي اجتماعي در خصوص کشته شدن سه جوان مسلمان در اين حادثه، سکوت رسانه‌هاي غرب را به باد انتقاد گرفته‌اند و هر کدام به سهم خود سکوت رسانه‌اي را شکسته‌اند و اعتراض خود را نسبت به اين موضوع اعلام کرده اند.

پس از حمله مسلحانه به دفتر مجله فرانسوي شارلي ابدو که در آن دست کم ۱۲ کشته و حدود ۱۰ زخمي بر جاي گذاشت، رسانه هاي غربي تلاش کردند تا حادثه ابدو را نتيجه تروريست اسلامي نشان دهند و مسلمان را متهم به مخالفت با آزادي بيان و انجام عمليات تروريستي کردند؛ و این در حالی است که همین رسانه ها اکنون حادثه تروریستی چپل هيل را تنها نتيجه يک دعواي شخصي بين دو همسايه بر سر جاي پارک عنوان مي کنند.

با ملاحظه سکوت حاکم بر سران دول غربی در جریان حادثه چپل هیل - که در حادثه شارلی ابدو با چنان شور و حرارتی به ابراز تنفر از تروریسم پرداخته بودند - اکنون جای این سوال باقیست که کسانی مانند رئیس جمهور فرانسه و نخست وزیر انگلیس و آلمان و سایر دول مستکبر و تروریست پرور غربی چرا تاکنون هیچ واکنشی در خصوص حادثه تروریستی ضد مسلمانان آمریکایی چپل هیل از خود نشان نداده اند؟!

آیا غیر از این است که آنان، خود عامل ایجاد و پرورش تروریسم و خشونت گرایی در جهان هستند؟

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۱:۲۴

14 Jan 2020