۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۸۷۷۲

اعلام برنامه های روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در چهارمحال و بختیاری

به مناسبت روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری از پنجم تا 12مهر، فهرست برنامه های این هفته از سوی معاونت گردشگری و سرمایه گذاری این اداره کل اعلام شد.
اعلام برنامه های روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری در چهارمحال و بختیاری
 معاون گردشگری و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان، اظهار داشت :  برگزاری جشنواره طبیعت گردی حاشیه رودخانه کارون و ایل راه دزپارت، برنامه روستا گردی در حاشیه رودخانه زاینده رود، برگزاری تورهای ارزان قیمت استان گردی، نشست با دست اندرکاران صنعت گردشگری و خبرگزاری های استان و شرکت در نمایشگاه ملی اقوام ایران زمین در استان گلستان از جمله مهمترین برنامه های قابل اجرا در هفته گردشگری و روز جهانی  جهانگردی است.
حیدر صادقی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه اقوام ایران زمین در استان گلستان از هشتم تا پازدهم مهرماه خاطرنشان کرد: عرضه محصولات صنایع دستی و سوغات محلی، معرفی جاذبه های گردشگری استان، معرفی آداب و رسوم مردم استان و اجرای گروههای موسیقی و آئینی استان از جمله برنامه های چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه است.
وی افزود:در هفته گردشگری، نمایشگاه آثار عکاسی سرکار خانم مریم آل مومن با محوریت معرفی جاذبه های گردشگری استان در محل کاخ صاحبقرانیه مجموعه تاریخی – فرهنگی نیاوران تهران هم به نمایش در می آید.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۳:۰۳

28 Jan 2020