۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۷۴۲۷
عیسی خورشیدی حافظ بین المللی قرآن در گفتگو با جهانبین

دستگاها فرهنگی استان نتوانسته اند اهداف قرآنی را دنبال کنند

یکی از حافظان کشوری و بین المللی قرآن مجید از برگزار نشدن کلاس های روتین قرآن مجید درچهارمحال و بختیاری گلایه کرد و گفت: عدم برگزاری جلسات قرآنی در استان باعث شده که استعدادهای قرآنی در استان شکوفا نشود.
دستگاها فرهنگی استان نتوانسته اند اهداف قرآنی را دنبال کنند
عیسی خورشیدی در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز افزود: طبق جلسانی که در سطح کشوری گرفته شده است تصمیم بر این شد که جلسه های سنتی آموزش قرآن در استان ها شروع شود تا علاقه مندان به آموزش قرآن بتوانند از آن استفاده کنند.
خورشیدی در ادامه اظهار داشت: بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب اسلامی و دستگاهای فرهنگی با صرف هزینه های بالا در بحث نشر مفاهیم و فحوای قرآنی و تعالیم دینی مبتنی بر قرآن، تنها توانسته اند ۱۰ درصد در جامعه تاثیر گزار باشند.
وی خاطرنشان شد: در بحث جزء خوانی سال قبل متاسفانه قاریان استان به دلیل این که به طور منظم تمرین نداشتند در سطح متوسط قرار داشتند نمی توانستند مخاطب را جذب کنند به همین منظور تصمیم گرفته شد از قاریان خارج از استان استفاده شود.
خورشیدی دلیل اینکه در ماه رمضان ۱۴۳۳ و در مراسمات جزء خوانی از قاریان استان استفاده نشد را عدم تمرین آنان دانست و خاطرنشان کرد: این مشکل به خود آنها بر می گردد.

کد مطلب: ۷۳۸۲





ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۰:۰۸

30 Jan 2020