۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۵۹۶۰

مجمع خیرین سلامت شهرستان بروجن تشکیل شد

مجمع خیرین سلامت شهرستان بروجن تشکیل شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز- فرماندار بروجن در نشست این مجمع گفت: سلامت حوزه گسترده ای شامل بهداشت، درمان، پیشگیری و حتی آموزش است که افزایش مشارکت مردم در این حوزه باعث ارتقاء شاخص های سلامت می شود.فتاح کرمی افزود: سلامت یک مقوله اساسی است که اگر از جنبه فردی، موجب رشد و بالندگی در فرد می شود و درحوزه اجتماعی نیز اگر جامعه ای ازسلامت برخوردار نباشد، هیچ تضمینی برای رشد و پیشرفت آن جامعه وجود ندارد.
وی افزود: خیرين سلامت مهم ترین بازوی کمک به مسوولان بوده و مشارکت آنان در مقوله بهداشت و درمان رهکار مهمی برای رفع مشکلات فعلی تامین تجهیزات و امکانات اولیه مورد نیاز بخش سلامت و درمان است. سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نیز در این جلسه اظهار داشت: فعال کردن مجمع خیرین سلامت برای بهره‌گیری از توانمندی های مادی و معنوی آنان با هدف مشارکت مردم در تامین نیازهای بهداشتی و درمان یک نیاز اساسی است.
مرضیه خلیل زاده با تشریح فعالیت خیرين در حوزه سلامت و درمان در شهرستان بروجن گفت: برای رسیدن به بالاترین سطح سلامت در جامعه به مشارکت و هم فکری خیران نیاز است. وی، ساخت مرکز بانک خون در بروجن، ساخت مرکز بهداشتی درمانی حضرت قائم (عج)، ساخت بخش های قلب، داخلی، زنان و زایمان و تامین تجهیزات اکوکاردیوگرافی، سی تی اسکن و تست ورزش در بیمارستان ولی عصر بروجن را از جمله کمک های خیران طی سال های گذشته در حوزه سلامت در این شهرستان عنوان کرد.
گفتني است، در این جلسه که با حضور مسئولان استانی و شهرستان بروجن و جمعی از خیران و معتمدان محلی بروجن برگزارشد، حمیدرضا نیکی به عنوان رئیس و احسان الله پیکار به عنوان نایب رئیس مجمع خیرين سلامت شهرستان بروجن انتخاب شدند.
شهرستان بروجن بیش از 121 هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در فاصله 62 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۴:۳۰

31 Dec 2019