۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۶۰۶۶
فرماندار شهرستان لردگان؛

راه اندازي شبکه هاي مخابراتي (اينتر نت) و شبکه هاي تلويزيوني در ايستگاه گردنه چهار طاق منج لردگان

فرماندار شهرستان لردگان گفت: با راه اندازي اينترنت همراه اول و هايوب در ايستگاه چهار طاق و همچنين در روستاي بيدله مشکل اهالي منطقه اوره و بارز تا حدودي حل شده است.
راه اندازي شبکه هاي مخابراتي (اينتر نت) و شبکه هاي تلويزيوني در ايستگاه گردنه چهار طاق منج لردگان
 فرماندار شهرستان لردگان با اعلام خبر راه اندازي اينترنت همراه اول و هايوب در ايستگاه چهار طاق در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت:  با راه اندازي اينترنت همراه اول و هايوب در ايستگاه چهار طاق و همچنين در روستاي بيدله مشکل اهالي منطقه اوره و بارز و اين منطقه تا حدودي حل شده است از آنجائيکه آموزشهاي دانشجويان و دانش آموزان ما از طريق فضاهاي مجازي از جمله شبکه شاد استفاده مي شود مي توانند از اينترنت همراه اول و هايوب استفاده نمايند .
 

ملک محمد قربان پور در ادامه گفت:  خط فيبر نوري تا گردنه چهار طاق هم آمده شده که با هماهنگي و همکاري  فناوري اطلاعات و شرکت مخابرات استان و مسئولين مربوطه اين خط تا منطقه بارز  که حدود 55 کيلومتر مي باشد در آينده نزديک با تصويب اعتبارات لازم انجام مي گيرد .

فرماندار شهرستان لردگان در ادامه گفت: با پيگيرهاي انجام شده توسط صدا وسيماي استان، مناطقي که از سامانه ديجيتال استفاده مي کنند از جمله: گردنه چهار طاق با اضافه شدن شبکه هاي ايران کالا، اميد، تماشا و شما،  مردم مي توانند با تنظيم ديجيتال هاي خود اين چهار شبکه را علاوه بر شبکه هايي که قبلا داشته اند استفاده کنند .

گفتني است گردنه چهار طاق در فاصله بيش از 60 کيلومتري شهر لردگان و از توابع بخش منج و شهرستان لردگان مي باشد .

انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۸:۵۶:۰۹

3 Dec 2020