۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۴۶۰۵۳
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان؛

تمام ظرفيت‌هاي سپاه براي کمک به کادر بهداشت و درمان به ميدان می آیند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان از انعقاد تفاهم‌نامه در قالب طرح سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني سپاه فارسان و شبکه بهداشت و درمان اين شهرستان در بحث مقابله با کرونا خبر داد.
تمام ظرفيت‌هاي سپاه براي کمک به کادر بهداشت و درمان به ميدان می آیند
به گزارش جهانبین نیوز، طرح سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني همان طرح مديريت اپيدمي کوويد ۱۹ به شيوه محله محور و بر پايه‌ي هر خانه يک پايگاه سلامت است که با همکاري سپاه و ادارات اجرا مي‌شود.

حميد يزداني در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه در قالب طرح سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني مبارزه با کوويد ۱۹ بابيان اينکه هدف از اين تفاهم‌نامه مشارکت هدفمند بسيج در مقابله با بيماري کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان است، گفت: بر اساس اين تفاهم‌نامه تمام ظرفيت‌هاي سپاه و بسيج  در حوزه‌هاي مختلف عمومي و تخصصي، نيروي انساني و تجهيزات براي کمک به کادر بهداشت و درمان به ميدان می آیند.

وي خاطرنشان کرد: طبق مفاد اين تفاهم‌نامه حداکثر ظرفيت‌هاي بسيج فارسان در سه محور فعاليت‌هاي بهداشتي و پيشگيري، فعاليت در مراکز درماني موردنياز شبکه بهداشت و درمان و مساعدت و فعاليت در حوزه پشتيباني تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد سازمان‌دهي و به‌کارگيري می شود.

یزدانی در ادامه بيان داشت:  امروز مجموعه بهداشت و درمان در خط مقدم جبهه سلامت و ميدان مبارزه با کرونا است و سپاه و بسيج هم در خدمت اين مجموعه بوده و انتظار اين است همه با اين مجموعه همکاري لازم را داشته باشند.

وي با تأکيد بر اينکه براي مبارزه با کرونا در مجموعه شهرستان فارسان همدلي و هم‌افزايي خوبي بين همه دستگاه‌ها وجود دارد، عنوان کرد: امروز آن چيزي که نياز است همدلي مردم با مسئولين است که بايد ايجاد شود.

انتهای پیام/530پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۴۳:۰۶

1 Dec 2020