۰
plusresetminus
مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۴۶۰۰ فرزند یتیم و محسنین در سامانه اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان ثبت‌نام شده‌اند که نیازمند کمک‌های اقتصادی خیران و نیکوکاران هستند.
ثبت‌نام ۴۶۰۰ فرزند یتیم و محسنین در سامانه اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان
به گزارش جهانبین نیوز ؛ علی ملک پور در دیدار با سید اسماعیل صالحی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ضمن تبریک انتصاب شایسته ایشان بیان کرد: از این مجموع ۲۱۰۰ فرزند خانواده مددجو، یتیم و ۲۵۰۰ نفر نیز از خانواده محسنین هستند.

وی افزود: فرزندان خانواده‌های محسنین دارای پدر و مادر هستند اما سرپرست آن‌ها به علت بیماری و یا کهولت سن قادر به تأمین نیازهای اقتصادی فرزندانشان نیستند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به حمایت مردم استان از فرزندان ایتام و محسنین ادامه داد: سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین از سوی حامیان واریز شده که بخشی از این پول صرف تأمین نیازهای اقتصادی آن‌ها و بخشی دیگر نیز با آورده کمیته امداد به حساب بیمه آتیه در راستای تأمین آینده این فرزندان واریز می‌شود.

ملک پور بابیان اینکه کمک‌های حامیان مستقیم به حساب فرزندان تحت حمایت آن‌ها واریز و تنها این نهاد بر روند اجرای طرح نظارت دارد گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز حامیان ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند.

وی با اشاره به حمایت مؤسسات خیریه از ایتام و فرزندان محسنین اضافه کرد: مؤسسه خیریه بوتراب از جمله مؤسسات خیریه فعال در استان است که از ۱۲۰۱ فرزند یتیم در مناطق محروم حمایت می‌کند. این مؤسسه خیریه امسال علاوه‌بر کمک‌های نقدی ۲۰۳ لپ‌تاپ نیز به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت خود اهداء کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان مطرح کرد: کارمندان می‌توانند با پرداخت ماهیانه مبلغ ۱۰ هزار تومان قدمی در راستای رشد و شکوفایی فرزندان تحت حمایت خود بردارند و بخشی از مشکلات اقتصادی آن‌ها را کاهش دهند.

سید اسماعیل صالحی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیرداری استان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان بیان کرد: ماهیانه بخشی از حقوق کارکنان این اداره کل به نیازمندان اختصاص پیدا می‌کند. در خصوص کمک به ایتام و فرزندان محسنین نیز جلسه دایر و شرایط کمک برای کارمندان تشریح می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۱۳:۵۹:۱۰

30 Nov 2020