۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۶۰۳۷
یادداشت/

ثمره بدعهدی / افتخار ایران به فخر دانش دفاعی و هسته ای

ترور دانشمند هسته ای ایران تنها و تنها بزدلی و ترس دشمن را نشان می دهد.
ثمره بدعهدی / افتخار ایران به فخر دانش دفاعی و هسته ای
به گزارش جهانبین نیوز ؛ خبر شهادت شهید فخری زاده آنچنان ملت ایران را ناراحت و اندوهگین
ساخت که باردیگر خاطرات صبح روز جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ زنده و داغ ملت ایران را تازه کرد؛ اما مساله مهم و اساسی علت وقوع چنین اتفاقاتیست...

 چرا دشمنی که ابرقدرت جهانی نام گرفته و در تلاش است خود را بالاتر از ممالک دنیا بداند این چنین خبیثانه و احمقانه دست به چنین جنایاتی می زند؟

بدیهی است که علت چنین ترور هایی آن هم از پشت خنجر زدن تنها وتنها بزدلی وترس انان از ملت ایران را به نمایش می گذارد' آنها به خوبی میدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیش روندگی به سوی ارزشهای انقلاب و دستاوردهای علمی و نظامی و... بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و به راستی دشمن دیگر توانایی مقابله درهیچ عرصه ای را نداشته و خود به خوبی می داند مردم ایران مردمانی باهوش،فهمیم پایبندبه نظام وتلاش گر در همه عرصه ها برای موفقیت کشورشان هستند.

امریکا و هم پیمانانش بارها باراه اندازی جنگ های مختلف در کشورهای همسایه ایران و درحوزه خلیج فارس خواستندبه نحوی راه ورود به ایران برایشان گشوده شود اما هربار تیرشان به سنگ خورده و مجدد مجبور به عقب نشینی شدند' اتفاقات امسال سوریه ، عراق و ....از جمله درسهایست که ایران اسلامی با پشتوانه اعتقادی و ارزشی خود و بدون در نظر گرفتن جغرافیای  سیاسی در جهت رشد تفکر انقلاب اسلامی 'هربارضربه سختی به دشمنان قسم خورده خود داد.

مساله مهم واساسی دیگر نگاههای لیبرالی در درون کشور به بیرون از مرزهای ایران است چرا که دلشان رابه مذاکره گرم کرده و دستهای فولادین و چکمه نظامی تیم مذاکره کننده را نمیبینند و می خواهند هرانچه در کشور رقم میخورد رابه مذاکرات و دوستی با دشمنان انقلاب اسلامی گره زنند، دشمنی که بارها شاهد عدم تعهد وی به قراردادها و قولهایش بوده ایم و تا به الان باید درس عبرت خوبی در برابر این بد عهدی ها گرفته باشیم.

بارها وبارها دشمنی دشمنان اسلام برای ما ثابت شده است وازابتدای انقلاب ۵۷ تا کنون امام خمینی (ره) ومقام معظم رهبری فرموده اند که امریکا هیچ غلطی نخواهد کرد و به مذاکرات خوش بین نیستند' اما نگاه افراطی برخی مسولین موجب شده نه تنها آب دراسیاب دشمن ریخته و بسیاری ازاین موقعیت برای ضربه زدن به نظام سو استفادا کند بلکه عدم اتکابه توان داخلی و پرورش نیروهای خوش فکر در ایران موجب به هدررفتن سرمایه انسانی در درون کشورشده است. 

انچه در طول چندسال اخیرملموسانه دیده می شود بدعهدی امریکا و هم پیمانانش به تعهدات خود در مساله برجام بوده و نگاه بصیرانه معطم له در این باره و تاکید ایشان که بارها وبارها در فرمایشات خود اعلام کردند به مذاکرات خوش بین نیستم.

پس از این بدعهدی و مشاهده اعتماد به کدخدای پوشالی انتظار است که دیگر تمام توان و تمرکز خود را به داخل معطوف کرده و بااستفاده از ظرفیت های داخلی با محوریت جهش تولید و رونق اقتصادی همچنان که در صنعت های گوناگون علمی و نظامی در رتبه های برتر دنیا قرار گرفته ایم، به حول قوه الهی و در پیش گرفتن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام بلندی برای تحقق جامعه اسلامی برداریم.

به قلم فاطمه احمدی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹

ساعت:

۰۹:۵۴:۱۵

30 Nov 2020